Dört yapraklı yonca gibi
Arar bulamazsım beni
Susuz kalan gonca gibi
Arar bulamazsın beni
Ben seni kalbime yazdım
Dünyanın kahrını çekmekten
Herkese boyun bükmekten
Olanlara üzülmekten
Yeter artık çok yoruldum
Çektiğimiz çilelerden
Dünya derdini çekmekten
Herkese boyun bükmekten
Herkese el etek öpmekten
Yoruldum dostlarım
Yoruldum bu gün
Ezan okunuyor minarelerde
Mevlam düşürmesin kimseyi derde
Muhtaç etmesin namerde merde
Son dileğim budur yüce mevladan
Verdi ömürü yanında derdi
Yüce rabbim sen büyüksün
Güldür yavrumun yüzünü
Dayanamam göz yaşına
Güldür yavrumun yüzünü
Hayırlısın sen bilirsin
Kuru oduna gül veren Rab bim
Benim bu derdime derman vermez mi
Dardayım sığındım Yaradanıma
Yüce Rab bim kullarını görmez mi
Görür Yaradanım kul darda ise
Dert veripde dermanını aratma
Sual günü yüzümüzü karartma
Af eyle kulunu azaba atma
Bağışla kulunu ey büyük Rab bim
Rab bim bizi hak yolundan ayırma
Havalar soğudu kar mı yağacak
Niceler bulmaz yanan bir ocak
Kimi yalın ayak kimisi çıblak
Yaşadığım asrın yüz karasıyız
Sokak köşesinde dilenenler var
Gurbet elde özlemişim köyümü
Karda yağmış erisinde geliyim
Zalim gurbet tüketiyor ömrümü
Bahçelerde çiçek açsın geleyim
Kış gelince köyde kimse kalmadı
Lapa, lapa karlar yağdı gördün mü?
Dağlar giymiş beyaz kefen baksana,
Dere, tepe belli değil düz olmuş,
Acaba bu yıl da gelecek mi yaz?
Her taraf oldu da hep, beyaz gelincik,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!