Hüzünleri yükleyin rüzgarlara
savrulsun dağlara taşlara.
Göz yaşlarını yükleyin bulutlara
yağsın ovalara,ormanlara...
Hiç kimse ağlamasın.
Kinleri yükleyin
Çocukların kalbine.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Evet daha güzel olurdu .Daha yapıcı bir bakış acısı olurdu. Ama hani çocuklar kırıldığında ,küstüklerinde hemen barışırlar ya :) Hiç kin tutmazlar ya.İki komşu ,çocuk yüzünden kavga eder ,ama çocuklar biraz sonra oynamaya başlarlar.Onu düşünmüştüm.Ama değerli yorumunuz ,yol göstericiliğiniz için çok teşekkür ederim.Saygılarımla selamlar.
Bu değerli şiirinizi okuma sevincini yaşarken ' Kinleri yükleyin çocukların kalbine ' yerine:'sevgiyi yükleyin çocukları kalbine' olması daha iyi olmaz mı? ' sevsin, sevilsin,yaşasın gitsin ' le devamı nasıl olurdu.tam puan.yüreğinize ve ellerinize sağlık.Saygılarımla.GERÇEK DOSTLAR BİRLİĞİ
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta