yoruldum değerden bahsedipte
değerleri anlamayanlardan
yoruldum kişilerin iki yüzlülüğünden
anlamıyorum artık bakıpda nasıl görmediklerini
yoruldum artık değer diyipte değersizleşenlerden
değerleri söze koyupta özde uygulamayanlardan yoruldum...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Şiirinizi okumaktan büyük haz aldım, dost yüreğinizi kutlarım. Kaleminiz daim çağlasın. Bilal Esen
evet haklısınız kutlarım muhabbetle
yoruldum artık değer diyipte değersizleşenlerden
değerleri söze koyupta özde uygulamayanlardan yoruldum,,,
yorgunuz vesselam....kalemine sağlık hırçın
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta