yoruldum değerden bahsedipte
değerleri anlamayanlardan
yoruldum kişilerin iki yüzlülüğünden
anlamıyorum artık bakıpda nasıl görmediklerini
yoruldum artık değer diyipte değersizleşenlerden
değerleri söze koyupta özde uygulamayanlardan yoruldum...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiirinizi okumaktan büyük haz aldım, dost yüreğinizi kutlarım. Kaleminiz daim çağlasın. Bilal Esen
evet haklısınız kutlarım muhabbetle
yoruldum artık değer diyipte değersizleşenlerden
değerleri söze koyupta özde uygulamayanlardan yoruldum,,,
yorgunuz vesselam....kalemine sağlık hırçın
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta