Şimdi dönüp bakıyorum geçen yıllarıma
Sevinç de misafir olmuş, keder de yanıma
Ne kırgınlığım kaldı ne de sitemim cihana
Huzur olsun yeter şu yorgun sol yanıma
Ne baharlar gördü gönlüm, ne ayazlar geçti
Kimi iz bıraktı derinde, kimi sessizce gitti
Ömür dediğin meğer göz açıp kapamakmış
Daha dün çocuktum yıllar ne ara geçti?
Çağlayan su gibi aktım dağların eteğinden
Kimi zaman sevdayla, kimi zaman kederimden
Dost bildiğim insanlar eksildi nedenini bilmeden
Vazgeçmedim yine de insanı sevmekten
Şimdi alnımda çizgiler, saçlarımda kar var
Kısa ama yürümesi epeyce uzun olan yollar
Birazda hayal kırıklığına uğratan insanlar
Ama içimde hâlâ umutla filizlenen baharlar
Ne ektiyse insanoğlu onu yaşar
14.06.2026 ALİ BALABAN
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 17:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!