Uzaklardan el sallar yüreğin
Yolcuyum, gidiyorum bilinmezliğe...
40 yıldır yollardayım sanki
Tanıyanlar el olmuş bana, sormazlar halimi...
Yolcuyum işte, gidiyorum keyfimce, kaderimce
Bir merhaba için mi düştüm yollara?
Yaratan bilir...
Son sigaramı yarımken bastım küllüğe..
Bu ince dumanlar örter yalnızlığımı
Özlemek yetmiyormuş, mavi önlüklü yılları
Nerelisin ey yolcu diyen olmaz mı?
Gök gürledi sonunda...
Islak vagonlarda üşüyen çocuklar gülüşürler halime
Yağmurda sırılsıklam olan bir benim sanki...
Martılar aklıma gelince sen gidiverirsin İstanbul'a
Bense gözyaşı hızında sana gelirim
Yolcuyum işte...
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 04:47:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Antalya'dan Îstanbul'a giderken yazdım




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!