İnsan insan karşısında
Yüzü gülse yol düzelir.
Hasım hasmın karşısında
Elde gülse yol düzelir.
Haksızlığa dur eylenen
Her şey eşit hak peylenen
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ben ölçü, kafiye, tam bir nizam eşliğinde okunan bu türkü tadında şiirleri yazamaıyorum..Bu çok ayrı bir şey..Şiir herkesin yüreğinden başka doğuyor..Sizin tarzınız da bu ..Ve çok içten gönülden bizden...Gönül güzelliklere temel atmaya görsün düzelmeyecek yol mu kalır...Kutlarım kalemi..Saygılar....
Kötülükten çek elini
Kov, gıybetten çek dilini
Pis nefisden çek belini
Herkes bilse yol düzelir.
Beş milyarın tüm kendinde
Alemlerin ol bendin de
Allah'ın yüce indinde
Doğru kulsa yol düzelir.
Yüreğine sağlık...
Kötülükten çek elini
Kov, gıybetten çek dilini
Pis nefisden çek belini
Herkes bilse yol düzelir.
Beş milyarın tüm kendinde
Alemlerin ol bendin de
Allah'ın yüce indinde
Doğru kulsa yol düzelir.
Yüreğine sağlık...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta