Yitirdim,
Bazı şeyleri, kendimi.
Bana yakın olanların,
Yanık rüzgarlarını hissetmeyi.
Yitirdim,
Her hata yapışımda,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Duygu yüklü şiirinizi
beğeniyle okudum
İnsana dair hiçbirşeyi yitirmemek dileğiyle
İnsanın kendini hesaba çekmesi en büyük erdemdir. Bu şekilde özeleştiri yapabilmek herkesin harcı değildir, yapabilen kimseler yitirmeyi bırak kendini bulduğuna işarettir.
Karamsarlığa dair güzel bir şiir.. Yine de hayat mücadele etmeye değer.... Kalemine sağlık, kutluyorum sayın Nilay Başgöze..
Yaşam içinde her yarın., kişinin kendini yenilemesi için ., yitirdiklerinin yerine yenilerini koyabilmesi için bir fırsattır... Kaleminize sağlık sayın Nilay Başgöze...
Son duyuş bu söylediklerim,
Eva, hayatta
Haz alabildiğim,
Herşeyi, yitirdim çoktan.
Sitemli duyu yüklü yüreğine sağlık Nilay kardeşimiz
Özgün ve içten; geceye düşen en güzel şiir; tebrikler... 10 puan +ant. İyi geceler...
Yitirdim,
Bazı şeyleri, kendimi.
Bana yakın olanların,
Yanık rüzgarlarını hissetmeyi.
------------Nilay hanım bu güzel ve anlamlı duygu baharı gibi şşiirinizi ve sizi kutluyorum saygılar sunuyorum
Çok güzel bir şiir olmuş yüreginize gönlünüze sağlık.
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta