şavkı vurdu alnıma
şaha kalkmış
doru bir at yelesinin
gümrah bir hıncın
sedası birikti
parmak uçlarımda
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Gerçekten tarzınız çok hoş..Sunay Akın'dan esintiler var.(en sevdiğim) kısa ama okundukça çözülüyor, içinde tonlarca anlam taşırken.. sağlıcakla..
yitirdiğime adaktı
toprağa damlayan
katre
yiten de bunları anlasaydı..
yüreğinize sağlık
çok güzeldi tebrikler.efendim.........
Her kıtası yüklü anlamlarıyla mükemmel olmuş.. Tebrikler..
şiir mesaj yüklü ve derin arkadaşımı kutlarım
epik başlayıp lirik sonlanan hoş tatlar sunan bir çalışma olmuş...
uzaklaşan bir karaltıydı artık
uğruna ölünen
'...bir uzaklaşmasalar..uğruna ölünenler.. yüreğine sağlık..'
Bu şiir ile ilgili 17 tane yorum bulunmakta