İSTANBUL Bakırköy
yücelerde taş olaydın,
isyan eden baş olaydın,
iki gözü şaş olaydın,
yine de severdim seni.
kimsesize candaş olaydın,
yolculara yoldaş olaydın,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevmenin pazarlığı olmaz ki..
"Yine de severdim" diyorsa gönül, kesin severdi..
Tebrikler Efendim..
sayın Esra Seçkin inanın,.. yine, yine severdim
sayın yılgın yine beni şımartmışsınız
Aboooooooooov ne biçim bir sevgi bu san ki toroslardan yuvarlanan bir çığ gibi yuvarlandıkça büyüyen, güçlenen ve "yinede severdim finaliyle bir nokta... bir noktaki tam onikiden vuran... tebrik ederim yüreğinizi, ellerinizi, kaleminizi değerli şaire hanımefendi...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta