İSTANBUL Bakırköy
yücelerde taş olaydın,
isyan eden baş olaydın,
iki gözü şaş olaydın,
yine de severdim seni.
kimsesize candaş olaydın,
yolculara yoldaş olaydın,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sevmenin pazarlığı olmaz ki..
"Yine de severdim" diyorsa gönül, kesin severdi..
Tebrikler Efendim..
sayın Esra Seçkin inanın,.. yine, yine severdim
sayın yılgın yine beni şımartmışsınız
Aboooooooooov ne biçim bir sevgi bu san ki toroslardan yuvarlanan bir çığ gibi yuvarlandıkça büyüyen, güçlenen ve "yinede severdim finaliyle bir nokta... bir noktaki tam onikiden vuran... tebrik ederim yüreğinizi, ellerinizi, kaleminizi değerli şaire hanımefendi...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta