Yılların ötesinden
O bulutlu günlerden
Bir anı sızdı birden
Sen geçtin gözlerimden
Nasılda silmiş zaman
Nasılda bitirmiş tümden
Ne ah! çektim
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Duyarlı kaleminiz hiç susmasın.. gerçekleri haykıran yüreğinize sağlık...sevgi saygılar...
Tıp literatüründe;' açılan yara, asla kapanmaz', kanıtlanmış bir sonuç vardır. Estetik operasyonlarla giderilmeye çalışılır, o kadar. 'Gönül yarası' dedikleri daha derin olduğuna göre, kızamık gibi mezarda bile gelir bulur bizi. Rüzgara, dağlara, bulutlara el sallamanın ve 'karanlığa göz kırpmanın' beyhudeliğini vurgulayan şairimizi kutlar, başarılar dilerim. Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta