Yıldız Postacısı Şiiri - Yorumlar

Veli Alptekin
125

ŞİİR


3

TAKİPÇİ

Dediler ki uzaylılar gelmeyecek.
Geliyorlar, hem de her gece geliyorlar.
Ama gemiyle değil, ışıkla geliyorlar.

Milyon yıl öteden bir fısıltı bırakıyorlar pencereye.
“Yalnız değiliz” diyorlar.
Biz duymuyoruz. Çünkü telefonla konuşuyoruz.

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta