Yiğit sevincinden göklere uçar
Güzeller içinde bir yârim var diye
Serin esen yele bağrını açar
Zülfün tellerini yine taramış diye
O yarini görünce göz içine bakar
Aklar giyer mis gibi kokular saçar
Onun kelamından bal ile şerbet akar
Has bahçe içinde bir gülüm var diye
Kara olmaz hiçbir zaman yüzünde
Ne baharda, ne kışta ne de güzde
Bir maraz olsa aldırmaz ona, gülünce
Bir dert ortağı sadık yarim var diye
Gönlünde düzleşir dereler tepeler
Ayrı kalsa hep yarin yolunu gözler
Yokluğu ki acıdır ta ciğerini deler
Ak otağım ıssız sessiz kaldı diye
Avşari der aşkı var ki bir sevdaya düş eder
Yalan değil sevgi ile gönlünü hoş eder
Hak bir kavuşmayı iki cihanda da ümit eder
Her şeyin sahibi büyük Allah'ım var diye
Kul Avşari
Bekir TosunKayıt Tarihi : 8.06.2026 10:23:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!