Klasik yunan Tiyatrosunda üç-birlik kuralı diye
Zamanda, mekanda, olayda birlik vardı, ki bu
Gerçek yaşamın bir parçası ve uzaklaştıkça da
Gerçek yaşamdan o oranda ayrıldıklarıydı…
Kişiyi eleştirmeyin, davranışı eleştirin kavramı
Toplumsal kaynaşmayı sağlayan ‘tedavi edici’
Bir ayak sesi duymayayım
Kapıya koşuyorum
Gelen sen misin diye
Bir siyah saç görmeyeyim
Yüreğim burkuluyor
Ağlamaklı oluyorum
Devamını Oku
Kapıya koşuyorum
Gelen sen misin diye
Bir siyah saç görmeyeyim
Yüreğim burkuluyor
Ağlamaklı oluyorum
Hâlâ anlatılan şey, özellikle çocuk oyunları
Ekonomik açıdan üretken değil diye
Oyuncular belli bir çıkar için oynamazlarmış… ..............kendimi şiir tadında anlatılmış bir felsefe okurken buldum.................
Sosyal ‘dinamik kişiliğin’ kontrol payının
Örüntüler karmaşıklığından
Sosyal ‘genetik’ tutumların basitten başlayarak
Geliştikçe eşitlik artışları yükselebilir…............yaşamın içindeki değerlerin kral makrs tavrında ele alınışı örneğin kapital daki anlatımı yaşamı bir oyunla bütünleştirmek ve yarım bırakmadan oynamak gibi.........................
Gerçek yaşamdan ayrılıklar devamı
Ülkeler arası ilişkiler nedenlerinin
Hep aynılığa dayanan bir nüans farkı… kutluyorum dost çok değişik ve güzel bir çalışma
abdullah oral
Düzyazı ile şiir arasında ince çizgiler var. neden biraz daha işlemiyorsunuz. fazlalıkları yontmuyorsunuz.Şiirin bir işlevide az kelimeyle çok şey anlatmak, diye düşünüyorum. Duygular, imgeler, renkler........kendi sesinizi yakalamışsınız.kutluyorum fakat, şiirinizi biraz dinlendirip tekrar işleyin. şiir yormamalı, alıp biryerlere götürmeli.dinlendirmeli.
şiirde Edebiyatta bende kollektifliği ve gupları savundum ama gruplarda da şiir adına hiç bir şey olmamasına üzülmüyorda degilim
Sevinç hanım son eklediğiniz çalışmalar birbirinden güzel ve anlamlı ve mesajı olan bir çalışma kutlarım
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta