'Şu viran gönlümün her gecesini
Deftere yazmışım,dile yazmışım.
Bitmeyen aşkımın bilmecesini,
Derya ya yazmışım,göle yazmışım
Her şey güzel olur,gönül yamdıkça,
Bülbül dile gelir gül uyandıkça
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




ben sevdamı asmışım boynuma giyotinci cellatlar misali sana vermişim tebrikler dost yürek
Sevgili Kardeşim Eşref Demiryürek
Su gibi akıcı Tam Puanlık çok güzel bir şiir olmuş.
Tebrik ediyor başarınızın daim olması dileklerimle birlikte sayfanıza geldim.
Hürmet ve sevgilerimi getirdim sayfanıza ... Lüften kabul buyurunuz.
Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta