Ölümden korkmuyorum benim korkum yaşayan ölülerin
içinde diri olmamdır bu yüzden her an her gün ölüp ölüp
tekrar dirilmekteyim
bu hal ise benim dünya da iken cehennemi yaşamamdır ölülerle bir olabilseydim eğer bu haller başıma gelmeyecekti fakat gelmiş olsa da asla ölülerle bir olmayacağımdır
Ölülerinde verilen süre dolduğunda neye uğradıklarını
şaşıracaklarını da bilmekteyimdir O asla kimsenin hakkını
kimsede koymayacaktır
elinden geleni yap gücün yetmediğinde sadece Ona havale et ve olacakları bekle O dilediğinde dilediğini yapacaktır ne yapacağını o asla kimseye danışmaz sadece yapar sen göreceksin görmek içinse ermen gerekir ermek kolaydır zor olan olan biten haksızlıklara
bir şey yapamayıp anlamsızca yaşar gibi görünmektir
ölümden bin beter olan da bu haldir
Kayıt Tarihi : 26.03.2026 12:32:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!