Adın belleğimde, hayalimdesin,
Gözüm yollarında, can evimdesin,
Ateşin içimde, yüreğimdesin,
Ne mutlu bana ki, seni sevmişim,
Seni yüreğime, yar eylemişim,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




' KALEMİNİZDEN GÜZELLİĞİ VE AŞKI AŞİKAR ORTAYA KOYAN GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM... TEBRİKLER....'
Çok güzel şiir
Kutlarım
ant+10puan
MÜHTEŞEMSİNİZ USTAD ..BU GECE CANLI YAYINIMIZ DA İNCİLER FM DE YORUMLANDI ŞİİRİNİZ . BAŞARILAR DİLERİM .TAM PUAN
http://gulnareleman.tr.gg/Ana-Sayfa.htm
www.incilerfm.com
Harikaydı üstadım.. Gönülden kutluyorum..Saygılarımla Halim AKIN 10 PUAN
Tebrik ederim yüreğine sağlık
güzel bir çalışma kalemin daim olsun
kal sağlıcakla
salim erben
Ne mutlu bana ki, seni sevmişim,
Seni yüreğime, yar eylemişim,
güzel bir çalışma yüreğine sağlık...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta