Karanlıkta kaldı hayallerim.
Göz yaşlarımı kimse görmedi,
Sevinçlerim, kursağımda kaldı.
Bir ışık kalmadı hayatımda.
Aslında her insan yalnızdır.
Düşünceleri yanlızdır.
Hayalleri, umutları yanlızdır.
Her insan, kendi benliğinde yanlizdır.
Geçmiş kara bir leke gibi takip eder.
Gelecek ise, bilinmeyen bir boşluktur.
Nereye sarılacağımı bilmiyorum.
Ne yapacağımı bilmiyorum.
Endişe kaybı içinde benliğim.
Heybemde, onca yükle yoruldum.
Adımlarım koca bir boşlukta.
Kime sarılsam, kime tutunsam, bilmiyorum.
Yaşam ile ölüm arasında kalmış düşüncelerim.
Kemirir yüreğini, yanlız kalırsın.
Anlaşılmak istersin, yanlız kalırsın.
Güvenemezsin kimseye, yanlız kalırsın.
Sonunda hep yanlız kalırsın, yapayanlız.
Kayıt Tarihi : 28.03.2026 00:35:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!