Yalnız değilsin,
Kalabalıkta da yapamazsın.
Yok değilsin,
Varlıkta da yapamazsın.
Son olarak;
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Güzel bir minimal şiir örneği olmuş.
Tebrik ediyorum.
Kaleminize gönlünüze sağlık.
Saygılarımla.
Ne yapsak yaranılmaz
desenize.
TEBRİKLER
Bir yol gösterin ki yapabilsin Kürşat Bey..!
Kutlarım, değişik ve gtüzel.
ne yapsın garip zor durum, yüreğinize sağlık
Kaleminize sağlık.
Tebrik ediyorum.
Kısa ama anlamı kocaman çok güzel bir çalışma, yürekten kutluyorum, selamlar, saygılar.
Küçücük, sıcacık güzel bir şiir ezberden okuması hoş olur yüreğinize kaleminize sağlık saygı ve selamlar
Üstadım çok beğendim. Şiir olumsuzluk içerse de gülümsetti.
Güzel., farklı bir çalışma ... kaleminize sağlık Kürşat bey....
Gerçekten zor bir durum değerli muhatabınız için. Her şeyi zamana bırakmak belki de en iyisi demek geçti içimden..Kısa ama oldukca etkili güzel bir şiirdi okuduğum..Emeğinizi canı gönülden kutluyorum.. Arkadaş listemi onurlandırdığınız için teşekkürler..Hoş geldiniz..
Hayırlı akşamlar..
Selamlar..saygılar..
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta