güneyde
buzları
güneş
eritirken...
sen
kuzeyde
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Bütün Kuzeylilere duyrulur...
Havuçları hazır etsinler .......
Eyvallah
düşündüm :)
..........güzel.
Tebrikler
Mehtap
ama olmaz ki şimdi.zavallı senin ışığnı göremeyecek kadar körmüş.şansı yok.sen ışığınla mutlu kal.
fidan
bu yanlış teşhisin tedavisi mümkün değil...!!!
Kardeş sevgilerimle....
çok güzeldi...ince bir anlatım..kutlarım!
Kutlarım derinlerde gezen şiirini. Sevgilerimle
Kutlarım Tülaycığım
:)))
Güzeldi ve anlam dolu ama Kardem adam herhalde kardan adam olacak değilmi.yoksa benmi yanlış değerlendiriyorum..Sevgi ve saygılar...atıl kesmen
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta