Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Unutmayın! Biz; siz sokağa çıkarken annenizin uyardığı o kötü çocuklarız




Dayıcım her yönüyle harika bir insansın.
Şiir'deki,Müzikteki,Fotoğraftaki başarın gerçekten alkışlanacak cisten bir başarı.
Başarılarının devamını dilerim dayım :) Mujkaa
Sana da merhaba. Sevgili Yalçın. Şiirlerinin bir kısmını okudum. Biraz karamsar olduğunu gördüm. Daha 33 yaşındasın. Henüz baharındasın. Hele o kendini tanıtmak için yazdığın cümle beni çok üzdü. Ne engelin varsa var. Henüz bilmiyorum.Beyin özürlü olmadığın kesin. Bu şiirleri yazan, bu kadar duygusal ve duyarlı olan tazecik bir gençsin.Ama gereksiz yere karamsar olman beni biraz üzdü. Gönlün yaşam sevinci dolsun. Şanşın güzel. Sevincin bol olsn. H.Rezan Gülseren
[email protected]