Doğru sözün yemine ihtiyacı yok derler
Bir yalanla başladıysa artık günah çok derler
Seven inanmayı seçer. İşte buna AşK derler.
"Seni Çok seviyorum. Aşığınım" der misin?
İhtiyacım var buna! Yalandan söyler misin?
Gece Gündüz hiç durmadan onca hayal kurdurup
Olmaz olan her ne varsa olurlara uydurup
Ve her şeyi birden bire yok olarak durdurup
"Bir gün anlatırım sana. Geldiğimde." der misin?
İhtiyacım var buna! Yalandan söyler misin?
Gerek var mı? Saçma sapan anlamsızca kaçmaya
"Hayatta nick değiştirmem" deyip deyip uçmaya
Senden yalan bekliyorum. Ne kadar da saçma ya? 😀
"O gün Bu gün hiç gelmedim. Bahanem var" der misin?
İhtiyacım var buna! Yalandan söyler misin?
Ne yazdıysam Ne yazarsam her şeyi biliyorsun
Sanal amel defterimi bildiğin görüyorsun
Muhtemelen içinden bana çok sövüyorsun
"Ne alâka, işlerim var. Hiç görmedim" der misin?
İhtiyacım var buna! Yalandan söyler misin?
FeNa yım, tüm bunları afiyetle yiyorum
Hoşuma da gidiyor, heyecan seviyorum
Sana burdan bir daha şiirle söylüyorum
"Seni hiç unutmadım. Aklımdasın" der misin?
İhtiyacım var buna! Yalandan söyler misin?
Kayıt Tarihi : 19.05.2026 17:00:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.



