Yağmur Güzeli Şiiri - Yavuz Bülent Bakiler

Yavuz Bülent Bakiler
40

ŞİİR


946

TAKİPÇİ

Yağmur Güzeli

Yağmurlar yağmıyor mu inceden ince
Rüzgarlar esmiyor mu serince
Bir sigara yakıyorum efkarlanarak
Çıkıp karşıma sen geliyorsun
Saçların ıslanmış oluyor
“Gel” diyorum duymuyorsun beni bir türlü
Seni böyle hayal meyal yaşamak çok zor
Uzanıp tutsam diyorum incecik ellerinden
Ellerim boşlukta kalıyor.

Bir gün çıkıp gideceksin
Sonra arkandan yine ince bir yağmur yağacak
Cadde cadde,sokak sokak
Sayıklar gibi dolaşıp seni arayacağım
Beni bir köşe başında ağlıyor bulacaklar.
Saklamak zor olacak,çaresiz kalacağım
Seni sevdiğimi anlayacaklar.
Üstüme yağmurlar yağacak
İnce bir dal gibi birden kopup kırılacağım
Kaldırım taşlarında sıcaklığım kalacak
Kahrolacağım.

Bu şiiri yağmur yağarken yazdım
Ezanlar okunuyordu minarelerden
Seni düşünmeseydim yağmurlu havalarda
Sokaklara çıkmayı göze almazdım.
Melul mahzun dolaşmazdım akşam karanlığında,
Duraklarda yapayalnız kalmazdım.

Yağmurlar yağmıyor mu inceden ince
Rüzgarlar esmiyor mu serince
Bir sigara yakıyorum efkarlanarak
Çıkıp karşıma sen geliyorsun
Saçların ıslanmış oluyor
“Gel” diyorum duymuyorsun beni bir türlü
Seni böyle hayal meyal yaşamak çok zor
Uzanıp tutsam diyorum incecik ellerinden
Ellerim boşlukta kalıyor.

Yavuz Bülent Bakiler
Kayıt Tarihi : 3.04.2001 01:31:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • Hüseyin Pelit
    Hüseyin Pelit

    Yağmurlar yağmıyor mu inceden ince
    Rüzgârlar esmiyor mu serince

    Yüreğinize sağlık kirikkalede tanıştık güzel harika bir insan...

    Cevap Yaz
  • Onur Bilge
    Onur Bilge

    369 - O/NUR/dan

    O aşk bende bitmeyecek iki arada kalsam da
    N ice derdin sebebini aynı yarada bulsam da
    U mutsuzluk ummanında batık bir ada olsam da
    R abıtayı kesmez ruhum ruhunla bağlantıdadır

    Onur BİLGE

    Cevap Yaz
  • Onur Bilge
    Onur Bilge

    "Çıkıp karşıma sen geliyorsun
    Saçların ıslanmış oluyor
    “Gel” diyorum duymuyorsun beni bir türlü
    Seni böyle hayal meyal yaşamak çok zor" BU bir hayal. Duymuyor, yakalanamıyor. hayal meyal görünüyor. Zaten yok.

    "Bir gün çıkıp gideceksin" Zaten yok olan nasıl gidecek? MANTIK HATASI... KOCA BİR HATA!..

    Bu şiir zorlamayla yazılmış. Onun için de kıta tekrarına gerek duyulmuş.

    Cevap Yaz
    Ateş Mercan Işık

    Aptalsın, adam sevdiğini göremediği için böyle yazmış! Sen sevdiğin kadını göremesen onun hayalini kurmaz mısın? Kafanın içinde sevdiğinin hayaliyle yaşamaz mısın? O hayal üstüne şiirler yazmaz mısın? Asıl sen, başlı başına mantık hatasısın, onu ne yapacağız?! Şairin şiir yazım tekniği seni ilgilendirmez, aptal!

  • Kılıç Ali
    Kılıç Ali

    Cihat Bey;
    Sanırım burası size uygun bir yer değil.
    Burda aşktan sevdadan hüzünden... bahsedeceğiz.
    Herkes sizinle aynı tavrı takınmak zorunda değil.
    Lütfen...

    Cevap Yaz

TÜM YORUMLAR (28)

Yavuz Bülent Bakiler