Görünüşte Adem amma,tabiatı yabâni,
Aklı,fikri,düşüncesi,zikri bile şeytani,
Okur,yazar,adam olmaz ve illaki hayvani,
İçi başka,dışı başka,insan olsa bana ne.
Sevgi her dem,her nefeste,ömür boyu aranan,
Hissedilen,zevk alınan,gönüllerde korunan,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




tebrikler.
Dostluk o ki.dosta candan,can vermesi yaraşır,
Aynı hazzı,aynı zevki,aynı derdi paylaşır,
Ne etleri,ne kanları Zât’ı Hakk’a ulaşır,
Kınalanmış koçlar bugün,kurban olsa bana ne,
Şimşek gibi parlayıp da,yağmur olup yağmayan,
Her cihette dost güneşi O nur gibi doğmayan,
Arife’yi takvimlere,bir tek güne bağlayan,
El gördü lük adet için Bayram olsa bana ne.
Gözü yaşlı Yakup gibi Yaralıyım yaranlar,
Can Yusuf’um gelmeyince, can derdimi kim anlar,
Gönül yurdu dost sarayı,her gün gönül yıkanlar,
Şu cihanda bir beş on gün sultan olsa banan ne.
DOST EYLESİN DOSTU İLE,
DEST'İM TUTSUN DEST'İ İLE,
ALSIN CEMÂL KASTI İLE;
GAYRISIN VERSE BANA NE!
güzel bir paylaşım kutlarım...tebrikler
maşaallah barekallah,muhterm ve mübarek şair kardeşim.binler tebrikler,selamlar,dualar ve başarılar.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta