İsteyipte ulaşamadığım
Sesini bile ararsa duyduğum
Gözlerinin içine bakamadığım
Hayalini bile kuramadığım
Yanına gelmek istesem
Adresin yok
Sesine duymak istesem
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sayın Hatice hanım, Bu gözel şiir'leriniz için sizleri tebrik ederim. Bu şiir, platonik veya metafizik bir aşkın sonucunda yazılmış bir şiirdir. Duygusal olarak kendimi bu şiir'in huhatabı gibi hisediyorum. Başarılar dilerim. Aşık A.....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta