Gözlerimi kapatsam ulaşır mıyım sonsuzluğuna
Dinlesem sessizliğini alışır mıyım yokluğuna
Yanımda olsan koklasam seni doya doya
Biliyorum merhem olursun en derin yaralarıma
Yalandan doğuyor güneş yalan ötüyor kuşlar
Nasıl da yokluğuna alışmışlar
Ama alışmaya düşman bir ben var
Bana düşman ise sensin yâr
Sensizlik çetin sevgilim
Ne yurdum belli ne yattığım yerim
Ben bir umutlu bekçinim
Sen ise bir türlü gelmeyenim
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 01:18:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!