İçim içime sığmaz, dışım içime girmiş.
Baktığımda yüzüne şaşırdım yörüngemi...
İnsan henüz ölmeden yaşamayı özlermiş
Kaptan söyle ne olur, nereye gider gemi,
Neden taşır da beni taşıyamaz gölgemi?
Heyecan mı, aşk mı bu, geçici bir heves mi?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Herkesin vuslatı kendinde saklıdır....
Etkileyici ve çok güzel yazıyorsunuz.....kutluyorum güçlü kaleminizi can-ı gönülden tam puanımla........Saniye Sarsılmaz
VUSLAT ....... İMKAN-SIZIMA
Şiir çok güzeldi beğeni ile okudum
şiir akışı şiir sözleri dolu dizgin
seni ve şiiri kutlamamak elde değil
kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı
yüreğine ellerine saglık hep böyle
değerli vede güzel paylaşımlar buluşalım
nice şiirlere
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta