İçim içime sığmaz, dışım içime girmiş.
Baktığımda yüzüne şaşırdım yörüngemi...
İnsan henüz ölmeden yaşamayı özlermiş
Kaptan söyle ne olur, nereye gider gemi,
Neden taşır da beni taşıyamaz gölgemi?
Heyecan mı, aşk mı bu, geçici bir heves mi?
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Herkesin vuslatı kendinde saklıdır....
Etkileyici ve çok güzel yazıyorsunuz.....kutluyorum güçlü kaleminizi can-ı gönülden tam puanımla........Saniye Sarsılmaz
VUSLAT ....... İMKAN-SIZIMA
Şiir çok güzeldi beğeni ile okudum
şiir akışı şiir sözleri dolu dizgin
seni ve şiiri kutlamamak elde değil
kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayı
yüreğine ellerine saglık hep böyle
değerli vede güzel paylaşımlar buluşalım
nice şiirlere
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta