Madem göze aldın bu ayrılığı,
Acıyı kalbine gömüver gitsin.
Acımadın ne kendine ne bana,
Hasreti içine gömüver gitsin.
Mademki aşkımın yokmuş değeri,
Aşkımı mezara gömüver gitsin.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Çok güzel şiir...
Kaleminiz daim olsun.
Saygılar.
Madem göze aldın bu ayrılığı,
Acıyı kalbine gömüver gitsin.
Acımadın ne kendine ne bana,
Hasreti içine gömüver gitsin.
Mademki aşkımın yokmuş değeri,
Aşkımı mezara gömüver gitsin.
Mademki gönlünde kalmadı yerim,
Adımı gönlünden siliver gitsin.
Şimdi kınaları yak ellerine,
Bir başka sevgili yar bul kendine.
Unut boşver artık geçen günlere,
Maziye bir kalem çekiver gitsin.
Bu aşka umudum kalmadı bitti.
İçimdeki volkan kül oldu geçti.
Günlerim sayılı doktor gün biçti
Vur hançeri canım alıver gitsin.
yürek seslenişi emeğinizi kutlarım....selamlarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta