Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Ne yazabilirim ki hüzün benim hayatım:(
*şiir, gönül evimde olan bitenin tek kayıtlı belgesi*
*ilham, arada gelip giden,İlhami abiden başkası değil.... :) *
*aşk, asla ulaşılamayan..imkansız..acı gerçek*
*Hayatım değersiz/senin hayatının yanında*
*ölüm hep beklediğim an*



