Şaşırmış haldeyim Vicdansz kullar
Vefasız kulsunuz kitapsız zullar
Gözümde hayaller ,yorgundur yıllar
Kalbimde yanmıyor eski har ateş
Ne biçim insanlar Ülkücü bunlar
Algısız beyni var düttürü anlar
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hali pür melalimiz,
Maalesef!
Sorular havada;
"Neden, gerisinde ne var bunun!"
Hem niye "yalvar, yakar!"
Dükkanı kapattık mı yani,
Hani bizim "kırmızı çizgimiz?"
Akla zarar durum, Gönüldaşım..
"Hepsi de proje mi" sorusu gelip takılıyor, ister istemez!
Tebrikler şiire...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta