09.05.1985 / istanbul
Pes etmedim hiçbir zaman
Oluruna bırakmadım ki ben seni
Bir ömür boyu söz verdim ben
Fırlatıp atmadım ki ben seni
Üzülürsün, üzülürdüm
Kıyarmıydım ki ben sana
Vefasız...
Sevgiyse o istediğin
Ne diye gittin sen ellere
Bende bulamadığın mutluluğu
Bulabildin mi söylesene
Kayıt Tarihi : 19.04.2026 02:23:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!