Güzel bir rüyadayım
İstanbuldayım
Güzel bir rüyadayım
Bakışlarım sabah güneşinde
İstanbulda her sabah rüyadayım
Güzel bir rüyadayım
İstanbul ağlar...
Kışın dallarını kırdığı bir ağacım ben..
Gitme
Yapraklar eklersin dallarıma
Kuşlar da ekle
Gitme
Eyüpte mezarlıktayım ölülerle sohbette
Boş... hiç bir şey yok cebte sepette
Zaten meyvesiz bir ağacım
Dünya için
Gölgeme otursun insanlar
Güzel insanlar
kabuk tutar kırık dalım...
Gitme
İstanbuldan gitme
Sevinirim güzel rüyalar eklenir uykularıma
İstanbulda güneş ağlar
Bayrakta ay-yıldız ağlar
Martılar ağlar ya kaybedince maviliği...
Yaprak yaprak ağlarım
Dostluğum da ağaç gibidir.
Büyüdü ağaç gibi
Ağaç toprağa bense sana kök attım
Bu sabah İstanbulda
Kırık dalları bahar çağıran bir ağac var
Adın unutulur ey Ezana hüriyet ben olmazsam
Adın unutulur ey ezan ben olmazsam
İki yabancı olursak aşk ağlar
Güneş ağlar
Bulut ağlar
Umut ağlar Ağlar öksüzdür duygularım
Küsme bana gitme
Yaralısın ceylan acınla sızınla kal...
Adın unutulur ey ezan ben olmazsam
Sevgi tükenir koca şehirde
Gitme
Aşkın defteri boş kalır
Aşk hikayelerde ağlar
Ey camilerin beyaz güvercini gitme
Seslen beyaz lale gib minarelerden gönüllere
Yaralandım deme gitme
Yaşlandım deme gitme
Hamdi Oruç
Kayıt Tarihi : 21.11.2025 13:39:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!