Gözümün nuru Bahar,
Bugün gurbetteki dördüncü gecem. Ne gece ne de gündüz geçiyor. İçimin fırtınasını yazdığım bu günlüğün satırları dindiriyor.
Telaşım Ankara kumruları gibi. Bir simit susamını almak için belki kırk kez kanat çırparlar. Tehdit altındaymış gibi tetiktedir hepsi. Onları umursamadan koşan insanların adımları onlar için büyük tehlikedir. Kuş beyinli derler ya, koşan insanları görünce hemen susamları bırakıp uçarlar. Ankara'nın havasını soluduğumdan olsa gerek, aynı tedirginlik üstümde.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!