Seni,
Son kibrit çöpümün ışığıyla,
Yağmur damlalarından topladım
seni!
Sonbaharda güneş rengine dönen,
Ve sonra annesinden ayrılan çocuklar gibi
Dallardan dökülen yapraklardan topladım...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ne güzel şiir böyle. Seni candan kutlarım Şiir dostu.
'Son kibrit çöpümün ışığıyla,
Yağmur damlalarından topladım'
'Acıların gün batımı esmerliğinde buldum'
'Kırılan aynamın binlerce parçasında kaybettim'
Güzel imgelem kutlarım. Selamlar...
CAN kırıkları acıtır, her bir köşesi battıkça derine
durdurulması imkansız kanama başlatır.
Güzel şiire tebrikler.
Sevgiyle..
cam kırıklarında aramak sevgiyi acıdan kıvranarak.
tebrikler güzel bir anlatımdı
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta