Sorma,
beni hüzünlü gecenin koynunda yalnızlığa
Batan
güneş gibiyim acılar ufkunda karanlığa gömülen
Hicranla
delik deşik yollarda yürüyen umutsuzluktayım
*
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Ben ki Buz tutan haziran ayının !
Rüzgarların esmediği Kışların !
Çiçeği açmaz Baharların!
Kaderin keder!
Sevinçlerin göz yaşı döktüğü!
Düzlüklerin çıkmazında duran biriyim.....SORMA NE OLUR
HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM KUTLUYORUM GÜZEL KALEMİ YAZDIRAN YÜREĞİ
Sayın Tahsin Emek,yorumunuza çok teşekkür ederim,yüreğinize sağlık.
Ben ki Buz tutan haziran ayının !
Rüzgarların esmediği Kışların !
Çiçeği açmaz Baharların!
Kaderin keder!
Sevinçlerin göz yaşı döktüğü!
Düzlüklerin çıkmazında duran biriyim.....SORMA NE OLUR
HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM KUTLUYORUM GÜZEL KALEMİ YAZDIRAN YÜREĞİ
Ben ki Buz tutan haziran ayının !
Rüzgarların esmediği Kışların !
Çiçeği açmaz Baharların!
Kaderin keder!
Sevinçlerin göz yaşı döktüğü!
Düzlüklerin çıkmazında duran biriyim.....SORMA NE OLUR
HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM KUTLUYORUM GÜZEL KALEMİ YAZDIRAN YÜREĞİ
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta