Sahipsiz bir şehrin
En kuytu köşesindeyim
Hüzün kokan sokaklarda
Derbeder viraneyim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Gülay hanım kardeşim, Çok güzel kısa ama içi dolu
bir dörlük, yüreginizdeki tatlı hüzünü kutlarım, Her şey gönlünüzce olsun . sevgilerimle....
Ama salmayacaksın kendini böyle...çare sensin...Hayata koyduğun bir nokta gibi ufacık şiirinden neler aldım bir bilsen.Duygularını öyle güzel yansıtıyorsun ki...Sayfama alıp tam puanımla seni kutluyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta