Gurbet tutsağıyım şu yaban ellerinde
Günler ömrüm tüketir vay garip başım banim
Boğulmak üzereyim hasretlik sellerinde
Günler ömrüm tüketir vay garip başım benim
***
Sılamı kaybetmişim yol gösteren yok bana
Sağı solu bilmeden düştüm böyle yabana
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kırıldı sazın teli türküler artık bitti
Ne gelen var ne giden umutlar suya gitti
Bu ayrılık bu hasret dostlar canıma yetti
Günler ömrüm tüketir vay garip başım benim
Ruhi bey yapacak yorum bulamıyorum artık...Yapmacık sözlerle de süslemek istemiyorum şiirinizi... Ben güzel bir şiir okudum ve teşekkür ediyorum...Burcu
Öyle anları yaşar ki bazen şair, bunu dökerken kaleme efkarı olmayanı efkarlandırır.. Dertsize dert satar adeta.. Her ne kadar çaresizsek de çare biziz.. Umudunuz solmasın efendim.. Tebrikler yüreğinize..
Ruhi Bey..Çok dokunaklı,duygu yüklü şiir,Sanki umutsuzluğun,tükenmişliğin harmanı gibi...... kaleminizi yürekten kutluyorum ....
Saygılar yüreğinize efendim...Lamia CANAY..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta