1955 doğumluyum. Emekliyim.
Ankara Gazi Eğitim Enstitüsü mezunuyum.
Bir can eşim, bir can evladım var.
HYB tarafından kabul gören, anılarımı kağıda döktüğüm iki öyküm diyeyim, nedeni ile ve arkadaş önermesiyle Antolojim.com'a kavuştum. Yazıyorum; içimden geliyor, seviyorum... Unuttuklarımı hatırlamaya, bilmediklerimi öğrenmeye çalışıyorum. Hayat bir okul, ömür öğrenci... Yazmış olduğum bir çok şiiri yokettim. 1999 yılı İzmit depreminde bacımı kaybettiğim enkazdan eski ajandam çıktı - ayaklarımın dibinde öylece duruyordu. İçinde karaladıklarım ve sizinle paylaştığım şiirler vardı.
O gün karar verdim: Hiç kimse okumasa bile, yazdıklarımı asla yoketmiyecektim!
Antoloji.com camiasına MERHABA!
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!