''Merhaba güzelim...'' dedi,
''Selam yakışıklım....'' dedim.
''Ne kadar tatlısın öyle...'' dedi,
''Eksik olma, iltifatınızz....''dedim.
''İsminiz ne,tanışabilir miyiz...'' dedi,
''Memnuniyetle, ismim Şenay'' dedim.
''Nerelisin,seni daha önceleri hiç görmedim buralarda'' dedi,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




bu şiirin atmosferin de seven yürekler nefes alıyor ne güzel tebrikler saygılarımla baki selamlar
çok tatlı bir tesadüfle yerinde bir tanışma...tebrik desem!!!
Hanımefendi
HARİKA. Anlatım çok güzel. Devamlık var. Ve ille de final. ENFES. Buna da şiir denmezse artık. Gülle bülbül gibi 10 yakışır.
Hemen,
susturdum dudaklarını..
Boynuna sarıldım, öptüm yanaklarını.....
Ben de ne zamandır, bu teklifi bekliyordum....
Verdim cevabımı ben de ona;
Öperek dudaklarını.......
Gülüşünüz yüreğinize kadar insin.
Sevgiler...
Âlimoğlu
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta