Alihoca/Ulukışla/NİĞDE
hani ‘adam gibi sevmeli’ dedik;
hanımların canı sıkılmış,
‘kadın gibi’ demişler…
oysa biz adamın cinsiyetini belirlemedik!
siz hiç duydunuz mu ‘kadın gibi yapılmış iş’?
yanlış anlam yüklemişler!
peki şimdi sonuç neymiş:
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




adam gibi sevmek gerek,
….kaypaklık yakışmaz bize!
….uzlaşalım kadın, erkek,
….sevgi yeter hepimize! ..
Ben katılıyorum dostum. Sevgiler. Mehmet Nacar
.adam gibi sevmek gerek,
….kaypaklık yakışmaz bize!
….uzlaşalım kadın, erkek,
….sevgi yeter hepimize! ..
Bence deee
Çok haklısınız....
ama ben ellerinize sağlık demiştim.sevgiyle
'sevgi yeter hepimize'
evet sevgi sevgi sevgi.....
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta