Alihoca/Ulukışla/NİĞDE
hani ‘adam gibi sevmeli’ dedik;
hanımların canı sıkılmış,
‘kadın gibi’ demişler…
oysa biz adamın cinsiyetini belirlemedik!
siz hiç duydunuz mu ‘kadın gibi yapılmış iş’?
yanlış anlam yüklemişler!
peki şimdi sonuç neymiş:
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




adam gibi sevmek gerek,
….kaypaklık yakışmaz bize!
….uzlaşalım kadın, erkek,
….sevgi yeter hepimize! ..
Ben katılıyorum dostum. Sevgiler. Mehmet Nacar
.adam gibi sevmek gerek,
….kaypaklık yakışmaz bize!
….uzlaşalım kadın, erkek,
….sevgi yeter hepimize! ..
Bence deee
Çok haklısınız....
ama ben ellerinize sağlık demiştim.sevgiyle
'sevgi yeter hepimize'
evet sevgi sevgi sevgi.....
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta