her zaman gerçeklerin acı olması ve acıların gerçek olması gerekmez...
mantıksal imgelerle bezenmiş adeta...bana yakın olmuş :)
''Sancılı şiirler döktüm ekmek arası '' şiir bütünüyle harika...ama bu betimlemeye bayıldım üstadım...uzun bir aradan sonra 2011 yılı içinde yazdığınız bu şiiri okuduğuma kendimi şanslı hissediyorum. sağlıcakla kalın(ız):)))
kısa,öz ve içten bi şiir.tebrikler ve başarılar.saygılar...
Toplam 10 mesaj bulundu
Şizofretik Susuşlar
Yıldırım Uzun
02.05.2014 - 13:32mantıksal imgelerle bezenmiş adeta...bana yakın olmuş :)
Senden Gayrı
Yıldırım Uzun
02.02.2011 - 16:12''Sancılı şiirler döktüm ekmek arası '' şiir bütünüyle harika...ama bu betimlemeye bayıldım üstadım...uzun bir aradan sonra 2011 yılı içinde yazdığınız bu şiiri okuduğuma kendimi şanslı hissediyorum. sağlıcakla kalın(ız):)))
Senli Rüyalar
Bahadır Güreş
24.10.2008 - 14:42kısa,öz ve içten bi şiir.tebrikler ve başarılar.
saygılar...
Toplam 10 mesaj bulundu