Akit yazarı Arseven 1 Mayıs tweetleriyle göstericilere ateş püskürdü, hatta öyle ileri gitti ki göstericilerin 'k.c larına jop sokmalarını' tavsiye etti polislere... Gösterici kadınları 'erkek arayan' hastalıklı tiplere benzetti...
28 Şubatta ve öncesinde k.ç larına jop sokulan müslümanlar için bu tezahüratı yaptı mı bilinmez ama bu ve bunun gibi tipler mazlum-mağdur algısıyla oynadıkları için sadece kendilerini müslüman olarak nitelemeyenleri değil insaf sahibi müslümanları da tiksindirdi kendilerinden...
'Mazlum müslüman' görüntüsü üzerinden yıllarca prim yapan bu tipler, müslümanların da 28 Şubat ve öncesi hatta halen rejimin tezgahında aynı işkencelere maruz kaldığını görmezden geliyor veya mazlum algısını 'kendisinden' ibaret görüyor...
İmam Hatip gösterilerinde ve başörtüsüne özgürlük gösterilerinde aynı manzarayı müslümanların yaşadığını unutuyor Serdar Arseven...
Arsızlık...
İkiyüzlülük...
Menfaatperestlik...
Dini sermaye edinme...
...
İslamı ve müslümanları ideoloji pazarında meta haline getirip karikatürize etmeye kimsenin hakkı yok!
Ne Akit gazetesinin, ne de Serdar Arseven'in...
This prelude is one of those very frequent instances in Bach in which the character of the piece speaks to us of grace and innocence while being the product of the highest knowledge... It is a kind of light, transparent dance in which each voice suggests to us a different idea... The whole is held together by the most refined triple counterpoint...
The theme of the Fugue progresses in ascending fourths, a pattern somewhat rare in Bach... At measure 20, on the dominant, the bass stops, while the soprano and alto go on, still on fourths, in happy leaps...
At measure 23 appears a theme in conjunct sixteenths which forms a striking contrast with the opening theme... One is keenly aware that Bach feels the need of these sixteenths in opposition to the intervals of fourths... Almost all commentators consider these sixteenths a counter-subject... What is certain is that the contrast of the opening theme to the stated counter-subject and to their interplay inspired Bach to say exquisite, tender and mischievous things... It must be noted that this Fugue escapes conventional analysis and all commentators recognize this...
içimizdeki hüzün devi
19.05.2013 - 00:08...
Franz Xaver Richter - 'Kemptener Te Deum in D-major' (1745)
Soloists & Chorus: Camerata Vocale Günzburg
Orchestra: Johann Christian Bach-Akademie Köln
Conductor: Jürgen Rettenmaier
...
muallakta kalmak
18.05.2013 - 10:30Emel Sayın - Tövbeler Tövbesi...
maziden biri
18.05.2013 - 07:49Artur Schnabel - 'Violin Sonatas' (Christian Tetzlaff, Stefan Litwin)
cast
18.05.2013 - 01:34'Neco z Alenky' (1988)
Jan Svankmajer
sistemi okumak
18.05.2013 - 01:07Manuel Maria Ponce - 'Complete Guitar Works' (Gerard Abiton)
Dakota
18.05.2013 - 01:07'Yahya Kemal'in Neseb Cetveli' (Kaya Bilgegil)
maziden biri
17.05.2013 - 01:40Percy Grainger - The Complete 78-RPM Solo Recordings...
neşter
16.05.2013 - 01:18'In Her Skin' (2009)
Simone North
kült film
14.05.2013 - 00:54'Bring Me the Head of Alfredo Garcia - Bana Onun Kellesini Getirin' (1974)
Sam Peckinpah
sahibinin sesi
13.05.2013 - 01:39...
Akit yazarı Arseven 1 Mayıs tweetleriyle göstericilere ateş püskürdü, hatta öyle ileri gitti ki göstericilerin 'k.c larına jop sokmalarını' tavsiye etti polislere... Gösterici kadınları 'erkek arayan' hastalıklı tiplere benzetti...
28 Şubatta ve öncesinde k.ç larına jop sokulan müslümanlar için bu tezahüratı yaptı mı bilinmez ama bu ve bunun gibi tipler mazlum-mağdur algısıyla oynadıkları için sadece kendilerini müslüman olarak nitelemeyenleri değil insaf sahibi müslümanları da tiksindirdi kendilerinden...
'Mazlum müslüman' görüntüsü üzerinden yıllarca prim yapan bu tipler, müslümanların da 28 Şubat ve öncesi hatta halen rejimin tezgahında aynı işkencelere maruz kaldığını görmezden geliyor veya mazlum algısını 'kendisinden' ibaret görüyor...
İmam Hatip gösterilerinde ve başörtüsüne özgürlük gösterilerinde aynı manzarayı müslümanların yaşadığını unutuyor Serdar Arseven...
Arsızlık...
İkiyüzlülük...
Menfaatperestlik...
Dini sermaye edinme...
...
İslamı ve müslümanları ideoloji pazarında meta haline getirip karikatürize etmeye kimsenin hakkı yok!
Ne Akit gazetesinin, ne de Serdar Arseven'in...
...
persona
12.05.2013 - 13:03Hercule-Savinien de Cyrano de Bergerac (6 March 1619 – 28 July 1655) 'Paris'
kendime not
11.05.2013 - 00:28...
Boito began consideration of an opera on the Faustian theme after completing his studies at the Milan Conservatory in 1861...
...
The piano-vocal score was completed in 1867 while Boito was visiting relatives in Poland...
...
Mefistofele premiered on 5 March 1868 at La Scala, Milan...
...
The revised version was premiered in Bologna on 4 October 1875...
...
Sheilla Castro
08.05.2013 - 23:09Marie Dorval (Marie Thomase Amélie Delauney) (6.1.1798, Lorient, Morbihan - 20.5.1849)
lady gaga
08.05.2013 - 16:51Vito Andolini Corleone (7.12.1891) 'Corleone, Sicily'
İllerin eski isimleri
08.05.2013 - 16:48'Süreyya' (1972)
Metin Erksan
quetzalcoatl
08.05.2013 - 16:08'Sandy Hook Conspiracy - Devil face from Google Earth - Triangulation of Owls in Newtown - Ley Line'
before sunset / gün batmadan
07.05.2013 - 07:41Emel Sayın - 'Hatırlar mısın? '
kült film
07.05.2013 - 07:02' Nang mai' (2009)
Pen-Ek Ratanaruang
maziden biri
05.05.2013 - 22:38Tommaso Giordani - 'Harpsichord Concertos' (Rita Peiretti)
içimizdeki hüzün devi
04.05.2013 - 09:28Johann Joachim Quantz - 'Flute Concertos' (Rachel Brown)
Sheilla Castro
03.05.2013 - 06:33'Rembrandt' (1936)
Alexander Korda
mulholland drive / Mulholland Çıkmazı
01.05.2013 - 23:52'9' (2009)
Shane Acker
well tempered clavier
01.05.2013 - 23:36Prelude and Fugue XIX in A Major
This prelude is one of those very frequent instances in Bach in which the character of the piece speaks to us of grace and innocence while being the product of the highest knowledge... It is a kind of light, transparent dance in which each voice suggests to us a different idea... The whole is held together by the most refined triple counterpoint...
The theme of the Fugue progresses in ascending fourths, a pattern somewhat rare in Bach... At measure 20, on the dominant, the bass stops, while the soprano and alto go on, still on fourths, in happy leaps...
At measure 23 appears a theme in conjunct sixteenths which forms a striking contrast with the opening theme... One is keenly aware that Bach feels the need of these sixteenths in opposition to the intervals of fourths... Almost all commentators consider these sixteenths a counter-subject... What is certain is that the contrast of the opening theme to the stated counter-subject and to their interplay inspired Bach to say exquisite, tender and mischievous things... It must be noted that this Fugue escapes conventional analysis and all commentators recognize this...
kült film
01.05.2013 - 07:52'Bad Influence' (1990)
Curtis Hanson
Toplam 3989 mesaj bulundu