Hayat, bir kitap gibidir. Her sayfasında yeni bir macera, yeni bir ders, yeni bir fırsat vardır. Ama bazen, kitabın sonunu merak ederiz. Acaba nasıl bitecek? Mutlu mu, hüzünlü mü, sürprizli mi? Bu merak, bizi şimdiki sayfayı okumaktan vazgeçirebilir. Oysa ki, hayatın sonu değil, içindeki anlar önemlidir. Çünkü hayat, sadece bir kitap değil, aynı zamanda bir yazardır. Ve biz, kendi hikayemizi yazan kişileriz. Hayatın bize sunduğu sayfaları nasıl okuyacağımız, nasıl yorumlayacağımız, nasıl devam ettireceğimiz bizim elimizdedir. Hayatı, sonunu bilmek için değil, her anını yaşamak için okuyalım. Ve unutmayalım, en güzel kitaplar, en güzel sonlarla bitmez, en güzel başlarla başlar...
..
-
Yine, Yeniden İyi Bayramlar Ey Hüzün
Sagirzade Ozan
20.03.2026 - 11:42?Yine, yeniden;
Akılla, inançla, umutla ve selametle...
İyi bayramlar ey Hüzün, Selam olsun sana ey Zafer! -
Aşk-ı Devran (devir)
Sagirzade Ozan
10.01.2026 - 11:33Aşk bir nefes, kul ile Rab arasında sır,
Yanan da benim, dirilen de — aşk böyle bir devir.
SagirZadeOzaN ?? -
Toplam 39 mesaj bulundu


Hayat, bir kitap gibidir. Her sayfasında yeni bir macera, yeni bir ders, yeni bir fırsat vardır. Ama bazen, kitabın sonunu merak ederiz. Acaba nasıl bitecek? Mutlu mu, hüzünlü mü, sürprizli mi? Bu merak, bizi şimdiki sayfayı okumaktan vazgeçirebilir. Oysa ki, hayatın sonu değil, içindeki anlar öneml ...
Toplam 1 mesaj bulundu