Zaman geçmekle meşhurdur ve durduğu hiç görülmemiştir..Hiç bir hatıra tekrar yaşanmak için müsait değildir fakat yüreğe dokunanlar başka..! Sait Faik''kafa eskir,yaşlanır hatta ölür bile insan ölmeden..Eskimeyen,eksilmeyen şey buradadır''der ve kalbini gösterir.
..
-
-Ölüm Neydi Anne?
Nevin Aydın
02.01.2022 - 00:55Sabır diliyorum..Allah rahmet eylesin.Anne yokluğu cok can yakar iyi bilirim.
-
Sevimsiz Öğütler
Necip Zeybek
16.02.2021 - 00:24Sevimsiz ama her bir dizesi gerçek bir şiir.
Yazik ki pek çok değerimizle birlikte insanligimizi da kaybettik.
Kutlarım Sn. Zeybek çok anlamlıydı.
Saygimla -
-Düşlerimle konuşuyorum ben*
Münevver Şenol
19.08.2020 - 01:30Ne denir? Ne yazılabilir? Uzun yıllar geçti üstümüzden..Tek bir gün unutmadım seni. Her şeyi unutmak için çabaladım günlerce, aylarca,yıllarca bir sen kal istedim hafızamda,yüreğimde.Çunku bir tek sen hak ediyorsun unutulmamayi.....Her şey geçip gidiyor ve herşey unutuluyor bir tek gerçek sevenler k ...
Toplam 1910 mesaj bulundu

Şaire arkadaşımız Bayan Nevin Aydın
< Doğum Gününüz Kutlu Olsun >
- Ayrıca sizi bu saygın gruplarımızda görmek dileklerimizle esen kalın.
* Antoloji Yetkili Şairleri * Evrensel Sanatçılar * Şarkı Sözü Yazarları *
* Çağdaş Şairler * Gizler Dünyası * Özgür Şair-Yazarlar * Antoloji Üyeleri *
DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın
Şiirinizi
beğeni ile okudum
Toplam 80 mesaj bulundu