bir mavi calsın guruba karşı gramafon, bak gör sabah sana ne yakın nefesinin içinde , şizofren mi dedin kendine ; dur hele umudun öldüğünde varoluşun o zaman başlayacak karanlık gecende, şimdi düşünme sadece gözlerini yum bak nasıl olacaksın mahmuluğunda , ağrıların hala sol göğüs kafesinde seni bekliyor olacak ; şizofren mi diyorsun hala kendine ; umudunu hala öldürmedinse sadece melankolik gece seni kandırmış ..
..
-
Mehmet Saydam
09.10.2017 - 11:00Malesef begenmedim duz yazi olsa bi hikaye akisi olur siir olsa bi butunluk olur sanirsam gencliginin verdigi heyecan kaleme dokulmus.benim begenmemis olmam seni yazmaktan alikoymasin ama en azindan dertlesebilecegin samimi sayfalarin olmus olur
Toplam 1 mesaj bulundu


Ben kulum , o sebeple hiç olamam ki :)
Biraz üzgünsün,
biraz kırgın,biraz umutlu,
biraz umutsuz,biraz mutlu...
Fazlasıyla insan olmuşsun,üzülme .
O yara iyi ki var.
Toplam 2 mesaj bulundu