Muhabbeti bir dem tadan Tatlıca canından geçer Seçmez olur usul,erkân Başka muradından geçer Muhabbetin câmı dolu Aşıklara sunar bunu Cehd ile içenler kamu Cahil imanından geçer Muhabbetin cismi olmaz Şekle,şemaile uymaz Göze gelmez,elde durmaz Katbekat batından geçer Muhabbeti ...
Şiiriniz çok güzel.İnsanı akıcı bir hayal/melankoli sarıp sarmalıyor..Sadece vahşi hayvan tabiri sanki slow parçanın ortasın da uyumsuz bir hard rock melodisi gibi..
Aşkın Aldı Benden Beni
Yunus Emre
13.06.2026 - 19:15Aşığın hali hoştur
Badeyi mevadeden
İçip sekr ü serhoştur
Piri mugan elinden
Bütün cihan birleşir
Çarkı felek sesleşir
Her nesne güzelleşir
Ab'ı hay ledüniden
Teşevvüştür ne aceb
Ayandır cihetler hep
Kudse dolar lebaleb
İçenler damlasından
İsmail Hak'tandır bu
Vahdettendir koku ...
Ey Âşık-ı Dildâde
Sezai Gülşeni
11.05.2026 - 23:31Muhabbeti bir dem tadan
Tatlıca canından geçer
Seçmez olur usul,erkân
Başka muradından geçer
Muhabbetin câmı dolu
Aşıklara sunar bunu
Cehd ile içenler kamu
Cahil imanından geçer
Muhabbetin cismi olmaz
Şekle,şemaile uymaz
Göze gelmez,elde durmaz
Katbekat batından geçer
Muhabbeti ...
Eylül
Necla Maraşlı
22.02.2019 - 12:21Şiiriniz çok güzel.İnsanı akıcı bir hayal/melankoli sarıp sarmalıyor..Sadece vahşi hayvan tabiri sanki slow parçanın ortasın da uyumsuz bir hard rock melodisi gibi..
Toplam 3 mesaj bulundu