herkeste bir merak hangi partiye oy verdin diye sana ne kardeşim nereye vermişse vermiş perdeyi keyfinden mi koymuş koyan oraya sana ne......
ben söyledim herkes biliyor o nereye vermiş biz de bilelim diyorsan söylemeseydin nereye verdiğini sen adam gibi savun bana partini verecek cevap bulamayınca sen hangi partiye oy verdin diyorsunuz partinizin yanlışlarını kapatmak için diğer partilerin açıklarını aramaya çalışıyorsanız aldanıyorsun sizin yanlışlarınız üzeri kapatılabilecek yanlışlar değil çünkü.........
Hadi o dediklerinin bir gün Tersi olursa bu iddia ettiğin düşünceler bir gün tersine dönerse o zaman ne diyeceksiniz onu merakla beklemekteyim.. ama şuna eminim AKP hükümeti ne yaparsa yapsın sizin düşüncelerinizde hep kötü yapıyor iyi yapmıyor düşüncesi olacaktır eminim.
:: :)))))))) Bir karar verin artık ülkenin sizin sayenizde heryere gidiyor Din mi elden gidiyor irticamı geliyor ülkemi elden gidiyor sahillerimizmi elden gidiyor Cumhuriyetmi elden gidiyor Laiklikmi elden gidiyor Demokrasimi elden gidiyor ben karar veremedim :))))
Bakın kıymetli arkadaşım, öncelikle sabır ve nezaketiniz için size teşekkür etmek istiyorum..
Ben sadece videonun sonundaki analizi eleştirmedim yazımda, dikkat ederseniz yazdığıma, konunun özünü teşkil edecek açıklamalarda da bulundum...! !
Toprak satışı mı...? ? ? ..///..Yahu bizi filistinle bir mi kıyaslıyorsun, biz alimallah adamın tepesine çökeriz bir yanlış yaptıkları vakit, içimiz rahat olsun...! !
kardeş mhp yi anlarım sp yi de anlarım ama, btp yi oraya yazıyorsan seninle siyaset tartışmam ben............................. btp nin başındaki adamın ne mal olduğunu bi araştır, ondan sonra akp yi eleştir bence.
Dostum Biz Kendimizi varlığımızı zor muhafaza edebiliyoruz başkalarının derdine düşemeyiz çünkü sonumuz olabilir.herkez kendi sonunu kendi hazırladı çeşke elimizden birşeyler gelsede yardım edebilsek. avrupa birliği konusuna gelince bizim işimize gelir onların değil şuan bütün avrupayı istila etmiş durumdayız bide serbeste binerse ne olur. ayrıca bütün müslümanlar bir araya gelir. Ne olursa olsun AKP hükümeti çok güzel iş yapıyor Allahın izini ile. ülkemiz insanları artık gözünü açtı kimin ne olduğunu daha iyi biliyor artık.
Sen benim yazımı değerlendirmemişsin dostum. Erbakan nerden çıktı şimdi, ben Erbakan’ı öven bir yazı veya onun hakkında herhangi bir şey yazmadım ki. Ayrıca Erbakan’ın ya da A. Necdet Sezerin yanlışları Erdoğan’ın yanlışlarını örtmez.
Mesela Erbakan Rus-Çeçen savaşı varken sesini çıkarmadı da şimdi mi dank etti demişsin. Oysa A. Gül ve T. Erdoğan bizzat kendileri söylüyor, BOP için ABD’yle birlikte olduklarını. Ya buna demeli.
Sen rejimimiz komünizmmi ki gelir eşit dağılsın diyorsun. Oysaki özellikle belirttim ben EŞİT DEĞİL ADİL diye.
Asgari ücreti 180’den 420’ye çıkardı diyorsun da onu herkes artırıyor. Bak o burun kıvırdığınız 3 senelik DSP-MHP-ANAP üçlü koalisyon döneminde bile asgari ücret 68 milyondan 184 milyona çıkmış (yani aşağı yukarı 2,7 kat artmış) buna karşılık 4,5 senelik AKP’de ise 184 milyondan 419 milyona çıkmış (yani aşağı yukarı 2,2-2,3 katı artmış) Yani asgari ücret her dönem artıyor. Üsteli AKP ilk iktidara geldiğinde artış %30’ların üstündeyken sonradan %5- %10’lara düşmüş. Ama siz 420 milyonu yeterli görüyorsanız benim diyeceğim bir şey yok tabi. Aşağıdaki adreste 94’den 2006’ya kadar asgari ücretin artış oranlarını gösteren bir tablo var incelerseniz.
http://www.ntvmsnbc.com/news/354757.asp
Son olarak ta %47’ye hakaret falan diyorsun. Bu ne demek şimdi, ne alakası var. Benim AKP’ye oy veren arkadaşlarım da oldu. Böyle sözler kullanmayın.
:D kişi başına düşen milli gelir öyle hesaplanmaz kardeş. k. b. düşen milli gelir, gayri safi milli hasılanın nüfusa oranıdır. babanızın 17 milyarlık alacağı varsa, hakan şükürün de milyon dolar vereceği var:D 5400 dolar herkese eşit olarak gitmez, komünist rejimde yaşamıyoruz. lütfen.
420 milyon demişsin asgari ücrete, akp hükümetinden önce asgari ücret 180 milyon liraydı.
refah partisi zamanında ekonomi çok iyiydi. fakat bu sürekli develüasyon yapılarak sağlanıyordu. ekonomi iyiydi ama ülke başörtüsü yüzünden ikiye bölündü. etkisi hala devam ediyor.
çıkmış bide akp ye oy verenler cehennemliktir diyor (erbakan) . bu ne densizliktir. din siyasete böyle alet edilemez kusura bakma.
atatürkün bi sözünü söylemişsin ya 'söz konusu vatansa gerisi teferruattır' diye. işte vatan bunlara bırakılamaz, bir kere bırakıldı. etkisi hala devam ediyor.
artık bunlkarı söyleyeceklerine nasıl %2 oy aldıklarını düşünsünler. bazı seçmenlerden sp ye cevaplar:
TADINDA BIRAKIN Geçmişte size verdiğim oylara acıyorum şimdi. Bir söz vardır aşk bir otobüstür binmesini bilmeli, son durağa varmadan inmesini bilmeli siyasetçe de aynen öyle.. 26 Temmuz 2007 15:40 - seçmen --
OYLARA YAZIK Maraşta Ak Partinin 7. millet vekilliği 500 oy farkıyla CHP ye gitti SP ise 7 bin oyu heba etti ben şimdi size ne deyim. 26 Temmuz 2007 15:35 - MEHMET
ak parti kesinlikle siyonistlerin uşağı değildir. hala böyle olduğuna inanıyosan %47 lik orana da hakaret etmiş olursun. erbakan rusya çeçenistan savaşı varken niye ses çıkaramıyordu. şimdi mi dank etti bişeyler. bu hükümet inşallah ırak konusunda bişeyler yapacak. ben inanıyorum.
bu saatten sonra türkiye yeni bi dönemece girmiştir. mesele bizim meselemizdir. ya yanımızda olursunuz destek verirsiniz. yada karşımızda olursunuz, bizi hizmetkarlıkla suçladıklarınıza dolaylı olarak hizmet edersiniz. hizmet ettiğinizin de farkında olmazsınız.
Sizi öncelikle tebrik ediyorum. Türkiye hakkındaki rakamları bu kadar öğrendiğiniz için. Ama bir de tavsiyem var; Bu rakamları hükümetlerin elinde bulunan kurumların kaynaklarından almamalısınız. Çünkü onlar rakamları çok kolay değiştirirler. Kendi lehlerinde konuştururlar.
Ben sizin yazdığınız gibi rakamlar üzerinde fazla durmam. Hayatın gerçeğine, pratiğe bakarım. Gerçek yaşanılan hayat nedir, nasıldır, nerdeydi, nereye geldi ona bakarım. Senin rakamlarından bir örnek vereyim. Diyorsun ki kişi başına düşen milli gelir 2500 dolardan akp zamanında 5400 dolar oldu. Bu demektir ki ortalama yaşayan insanın yıllık milli geliri 5400 dolar. Bunun altında da olur üstünde de. Zaten ülkelerin gelişmişlik düzeyi bu verdiğiniz rakamın çoğunluğa tekabül etmesidir. Yani 75 milyon nüfuslu bir ülkede 65 milyon kişinin geliri bu ortalamayı tutmuşsa o ülkede milli gelir sizin dediğiniz gibidir denir. Siz ailenizin gelir düzeyini hiç hesapladınız mı? Ben hesapladım ve size bilgi vereyim. Biz 4 kişilik bir aileyiz. Bu hesaba göre bizim yıllık gelirimizin 5400*4= 21600 dolar olması gerekir. Bu da TL cinsinden yıllık 28 milyar olması gerekir. Benim babam 4 yıllık üniversite mezunu, 25 yıl devlete çalıştı ve emekli oldu. Şu anda maaşı temmuz da hükümetimizin verdiği 32 milyoncuk zammı ile birlikte 932 milyon oldu. Yıllık toplam geliri aşağı yukarı 11 milyar ediyor. Peki babamın 17 milyar farkı nerede. Babam orta tabakanın temsilcisi. Söyleyin bu fark nerede kimin cebinde.
Asgari ücret kaç lira biliyor musun; 420 milyon. Geçen gün babam bir yıllık zaruri ihtiyaçlarımızı hesapladı. 6 kalem: Elektirik, su, telefon, internet, bina aidatı ve doğalgaz. Aylık 300 milyon düştü. Allah’ tan korksun insanlar zam gelmedi, hiçbir şeye zam yapmadık diye söylemelerine şaşıyorum. Bu farklar nerede biliyor musun arkadaşım. Sermayenin cebine gidiyor ve medya patronlarının. 2002 den önce Refah partisi taraftarlarının en çok kızdığı hatta boyalı basın dedikleri bu gün kimin yanında, kimi destekliyor? Emin Çölaşan’ın hükümetin aleyhine yazı yazma diye uyarıldığını biliyor musun?
AKP hiçbir şey yapmadı diyemez kimse. Mutlaka bir şeyler yapmıştır. Ancak Ülkemizin en büyük sorunlarından biri eğitimdir. Eğitime olağan üstü bir yatırım yaptı mı hayır. Ülkemizin itibarı mı arttı, hayır. Kalkınmanın bir yolu vardır, bir yolu başka hiç mi hiç yoktur. Yatırımı yani üretimi artırmak. Üretim artacak ki o sizin söylediğiniz gerçek değeri bulsun. Üretim artacak ve bu artık değer topluma adil şekilde dağılacak. Eşit demiyorum bak dikkat edin adil.
Siz mutlaka magazin programı seyretmişsinizdir. Biliyorsun ki toplumumuz onlar değil. Tatillerde gezen tozan, zevk ve sefa içinde yaşayan hiç değil. 420 milyon asgari ücret. Vah ülkem vah 320 dolarla 3, 4, 5, 6 kişi geçiniyor ve şükrediyor ki dindar cumhurbaşkanı gelecekte beni bu yoksulluktan kurtaracak diye. Ümit fakirin ekmeği.
Yabancı yatırımlar 20, 2 milyar dolar oldu diyorsun tabi Tayip Erdoğan’ın ağzıyla konuşuyorsun da bana yabancı sermaye tarafından açılmış yeni bir fabrika gösterebilir misin? Bizi nasıl kandırıyorlar. Bu sermayenin çoğunluğu borsa da ve sıcak para ya da sattıkları hazır işletmelerde(Türk-Telekom, Petkim vb. gibi.) . Bu ne demek; biraz olumsuzluk olsa hemen parayı alır giderler, demek. Ondan sonra da ortada kalırız, demek. Bu arada dünyada en çok sıcak paraya faiz veren ülkelerden biri Türkiye’dir.
Arkadaşım şunu unutma ülkemiz kalkınacaksa bizim çok çalışıp çok üretmemiz ve artık değer oluşturmamız gerekir. Yoksa biri Amerikancı, diğeri AB’ci, diğeri bilmem neci olarak kalkınma olmaz. Çıkarın nerde orada olmalısın. İşine geliyorsa alırsın, gelmiyorsa almazsın.
Arkadaşım bizler politik değil, biraz daha bilimsel düşünmeliyiz. Politikacılar çoğu zaman kendi çıkarlarını ön plana çıkarırlar. Ama biz bilimsel düşünmeliyiz. gerçekler nedir, dünya düzeni nasıl iyi bilmeliyiz. Herkes kendi dalında veya mesleğinde en iyi yetişip en iyi hizmet etmelidir. Kalkınma böyle olur. Onun için AB, ABD veya diğer ülkelerle ilişkilerimiz karşılıklı çıkar doğrultusunda olmalıdır. Yoksa düşmanlık veya taraftarlıktan öte ülke çıkarları olarak düşünülmelidir.
Sonuç olarak Irak’ta, Bağdat’ta, Kerkük’te, Telafer’de her gün yüzlerce Müslüman ve Türk kardeşlerimizin Amerikanlar tarafından hunharca öldürülmesi veya öldürtülmesi kanıma dokunuyor. Ama hala dost ve müttefik Amerika diyoruz. Nasıl olur. Daha yazılacak çok şey var ama şimdilik son veriyorum. Allah’ın selamı üzerinize olsun. Söz konusu vatan olunca gerisi teferruattır.
size ak partinin işlediği suçları anlatıyım biraz: 1993 2002 yılları arasında ortalama yüzde 2.6 oranında büyüme gösteren,türkiye ekonomisi, akp iktidarında yüzde 7.3 oranında büyüme başarısı gösterdi. 2005 yılında türkiye avrupanın en büyük 6. ekonomisi durumuna geldi. gayri safi milli hasıla 181 milyar doalarken, 400 milyar dolara çıktı. kişi başı milli gelir 2500 dolar seviyesindeyken 5400 dolar seviyesine çıktı. 18 milyar dolarlık özelleştirme yapıldı. merkez bankası rezervleri 26 milyar dolardan 64.8 milyar dolara çıktı. bugüne kadar uluslararası yatırımlar 1 milyar doları aşamazken 2006 da 20.2 milyar dolarlık yatırım yapıldı. bu suçları işlemekle kalmadı ayrıca vatandaşı dolandıran cem uzanın 9 katrilyonluk imar bankası borcunu da devlet ödedi. çiftçi şikayetçi çünkü tarımsal kredi faizleri %59 dan %7 ye çekildi.
İktidarın halka inmek gibi de önemli bir suçu var. 2002 yılında 45 ytl olan üniversite öğrencilerine verilen burs ve kredi, 2007de 150 ytl ye çıkarıldı. kredi alan öğrenci sayısı 569 binden 576 bine, burs alan öğrenci sayısı ise 135 binden 175 bine çıkarıldı.
bu kadar suç işleyen akp nin nasıl %47 ye yakın oy aldığını anlamak mümkün değil..................
bak kardeş eğer senin dediğin gibi avrupa birliğine girmek için can atsalardı, koşullu üyeliği kabul ederlerdi. ben avrupa birliğine girmekte tek bir sakınca görüyorum. kültür yozlaşması. bu kültür yozlaşmasının da sadece elit laikçiler tarafında olacağını tahmin ediyorum. hükümet için ab ye girmek önemli ama olmazsa olmaz diye bişey yok.
türkiyenin durumuna gelirsek: ekonomimiz güçleniyor, istikrarımız iyi, durmadan yeni işletmeler, sektörler açılıyor. ve bunlar birçok engele rağmen yapılıyor.
türkiyenin gelişmesini yavaşlatan 1. etken, cumhurbaşkanıdır. 2. etken anayasa mahkemesidir. 3 etken yök tür. cumhurbaşkanı değiştiği zaman diğer ikisi de zamanla değişecek. ve türkiye yeni bir döneme girmiş olacak.
biz durmayacaz, yola devam edecez.......................
Avrupalılar tüm ülkeleri alıp ta bize gelince burun kıvırıyorlar. Bundan sonra da almazlar. Ne olur artık şu yalanlara inanmayın. 200 yıldır çeşitli nedenlerle batının peşinden gidiyoruz ama hiç güçlenemiyoruz.
İslam’ın yayılmasını istiyorsak AB’ye girmeye çalışmak yerine öncelikle biz kendimiz toparlanıp, ekonomimizi güçlendirip kimseye muhtaç hale gelmememiz gerekir. Abdullah GÜL, AB’ye karşı olma sebebini nasıl açıklamış, oysa şimdi ne yapıyor baksana.
Abdullah GÜL 95’de, ‘’’Bizim AB’ye giremeyeceğimiz kesin, bunu avrupalı tüm politikacılar, filozoflar söylüyor, çünkü AB bir Hıristiyan kulübüdür.’’’ demiş ama şimdi AB’ye girmek istediğine göre Hıristiyan olmaya karar verdi herhalde.
95’te ‘’’AB’ye giremeyeceğimiz Avrupa dökümasyonlarında var, AB’ye giremeyeceğimiz kesinleşince Türkiye’nin tek başına bırakılması Avrupa’nın çıkarına değildi çünkü, Türkiye tek başına bırakılırsa kendi potansiyelinden faydalanır ve yeniden eskisi gibi dünya dengesinde söz sahibi olur.’’’ Demiş.
Bu sözlere göre demek ki Abdullah GÜL, AB dökümasyonlarını incelemiş, Avrupalıları dinlemiş ve durumu değerlendirerek AB’ ye giremeyeceğimizin nedenini bulmuş, bunun nedeni olarak ise Türkiye’nin kendi potansiyelini kullanarak güçlenmesi Avrupa’nın çıkarına değil diyor. Ama şimdi AB’ye girmek için bu kadar can attığına göre o zaman ABDULLAH GÜL BİZİM KENDİ POTANSİYELİMİZİ KULLANIP GÜÇLENMEMİZİ İSTEMİYOR.
GÜL 95’de ‘’’Avrupa çıkarı olduğunda taviz üstüne taviz veriliyor ama bizim çıkarımız olduğunda hiç direniş gösterilmiyor’’’ demiş. Ya şimdi kendi verdiği tavizler ne demek oluyor.
Şimdi bunları düşünürsek AKP’nin yaptığı ikiyüzlülük değil mi? Görün artık bunu lütfen.
Tabi ki elimde Buşh-Erdoğan arasındaki gizli görüşmeleri ele geçirecek güç yok, ben de öyle demiyorum zaten. BOP’a destek verdiklerini Erdoğan ve Gül kendileri söylüyorlar. Bunu size daha önceden yazmıştım ama sanırım kaçırmışsınız. Yine yazıyorum.
-Dışişleri Bakanı Gül
'Dünya barışı için, barışı korumak için, son 50 senede dünyada en çok Amerikalılar kendi çocuklarını feda etmişlerdir.
-Yirmi beş İslam ülkesinin sınırlarını değiştirip hepsini Irak gibi yapma projesi olan ABD kaynaklı BOP'la ilgili Sayın Gül'ün görüşü:
'Büyük Ortadoğu Projesi (BOP) Türkiye'nin dış politika ilkelerine uygun. ABD ile hareket ediyoruz. Amacımız İslam ülkelerine özgürlük ve demokrasi getirmek.'
'Amerika'nın düşündüğü Büyük Ortadoğu Projesi var ya, Genişletilmiş Ortadoğu Projesi; Diyarbakır işte bu proje içinde bir yıldız, bir merkez olabilir. Bunu başarmamız lazım.' (15 Şubat 2004, Kanal D, Teke Tek Programı) 18.02.2004. Hürriyet Gazetesi, sayfa: 20.
Oysaki şimdi Irağın durumu otada İsterseniz ilgili internet adresine girip bu haberleri okuyun.
-Hatırlarsınız geçenlerde Deniz BAYKAL, elinde kağıtla dolaşıyordu: K. Irağa girmeme karşısında 1 milyar dolarlık anlaşma imzalamışlardır. Diye. AKP ise Önce yalanladı, sonra doğruladılar.
Bakın hanımefendi, ben o internet adresini size nostalji yapın diye değil AKP’nin ikiyüzlülüğünü görün diye gönderdim.
Öncelikle AB’nin devlet politikası olması bu politikanın doğruluğunu göstermez. Mesela, ABD’nin BOP politikası var, Avrupa ülkelerinin sömürgecilik politikaları var diye herkesin bunu doğru olarak mı kabul etmesi gerekir, tabi ki hayır. Öte yandan sanki tek seçenek varmış gibi tüm iktidarların AB peşinde koşmasının zorunlu olacağı görüşü sizin önyargınız. (Çünkü, medya öyle gösteriyor.) Lütfen tek bir seçeneğe mahkum olmak zorunda olduğumuzu düşünmeyin. Kaldı ki biz 200 senedir batının peşindeyiz ama hep durumumuz aynı.
Abdullah GÜL 95’de, ‘’’Bizim AB’ye giremeyeceğimiz kesin, bunu avrupalı tüm politikacılar, filozoflar söylüyor, çünkü AB bir Hıristiyan kulübüdür.’’’ demiş ama şimdi AB’ye girmek istediğine göre Hıristiyan olmaya karar verdi herhalde.
95’te ‘’’AB’ye giremeyeceğimiz Avrupa dökümasyonlarında var, AB’ye giremeyeceğimiz kesinleşince Türkiye’nin tek başına bırakılması Avrupa’nın çıkarına değildi çünkü, Türkiye tek başına bırakılırsa kendi potansiyelinden faydalanır ve yeniden eskisi gibi dünya dengesinde söz sahibi olur.’’’ Demiş.
Bu sözlere göre demek ki Abdullah GÜL, AB dökümasyonlarını incelemiş, Avrupalıları dinlemiş ve durumu değerlendirerek AB’ ye giremeyeceğimizin nedenini bulmuş, bunun nedeni olarak ise Türkiye’nin kendi potansiyelini kullanarak güçlenmesi Avrupa’nın çıkarına değil diyor. Ama şimdi AB’ye girmek için bu kadar can attığına göre o zaman ABDULLAH GÜL BİZİM KENDİ POTANSİYELİMİZİ KULLANIP GÜÇLENMEMİZİ İSTEMİYOR.
GÜL 95’de ‘’’Avrupa çıkarı olduğunda taviz üstüne taviz veriliyor ama bizim çıkarımız olduğunda hiç direniş gösterilmiyor’’’ demiş. Ya şimdi kendi verdiği tavizler ne demek oluyor.
Şimdi bunları düşünürsek AKP’nin yaptığı ikiyüzlülük değil mi? Görün artık bunu lütfen.
En son olarak söylemek istediğim, AKP’nin yaptığı onurumuzla, gururumuzla AB’ye girmek değil, AB’ye paspas olmaktır.
evet. milletin yarısı aptalya zaten.. yanlış partiyi seçtiler yine. abdullah gül 12 sene önce ab ye karşı bile olabilir. ben de 5 sene öncesine kadar karşıydım.. bunları boşverin de ab ye girdiğimiz zaman oradaki müslüman sayısındaki patlamayı bi düşünün. fransada hergün 5 kişi müslüman oluyor. ab ye girdiğimiz zaman ne olacak onu bir düşünün. bunun için girmemizi istemiyorlar zaten.
Yalnız efe dostum karış tabi düşüncelerini söyle ki yoksa başkaları karışıp yanlış düşünceleri ön plana çıkarıyorlar. Millette bunları doğru zannedip oy verebiliyor.
Videoyu izleme zahmetinde bulundum arkadaşım, videoda ' hainlik ' cürmüne girecek herhangi bir kanıt bulumadım, eğer ki konuşma sonucunda yorumda bulunan iki kişinin orda analizci olarak aktardığı ' Avrupa birliği ve İslamiyet ' temasını söylemek istiyorsan, videoyu tekrardan dinlemeni tavsiye ederim...! !
Çünkü dönemin başbakanı Avrupa birliğine girme gerekçesini ' islamiyet ' e engel olmak için istiyor, Ve abdullah gül bunun için avrupa birliğine dönemin hükümetinin müracaat ettiğini söylüyor...! !
Abdullah Gül'ün niyeti bu değil, şu anda ki Abdullah Gül Ekonomik ve Ticari gelişim için istiyor...! !
Size yabancı dille eğitimin nedenini kısaca söyleyeyim. Daha geniş bilgi için Oktay SİNANOĞLU’nun ‘By By Türkçe’ isimli kitabını okumanızı tavsiye ederim.
17.08.2007 - 09:13
herkeste bir merak hangi partiye oy verdin diye sana ne kardeşim nereye vermişse vermiş perdeyi keyfinden mi koymuş koyan oraya sana ne......
ben söyledim herkes biliyor o nereye vermiş biz de bilelim diyorsan söylemeseydin nereye verdiğini sen adam gibi savun bana partini verecek cevap bulamayınca sen hangi partiye oy verdin diyorsunuz partinizin yanlışlarını kapatmak için diğer partilerin açıklarını aramaya çalışıyorsanız aldanıyorsun sizin yanlışlarınız üzeri kapatılabilecek yanlışlar değil çünkü.........
17.08.2007 - 08:21
Herşey insanlık için arkadaşım, söylermisin, hangi partiye oy verdin..? ?
17.08.2007 - 06:16
Evet haklısın Yalnız efe kardeşim, bu ne partizanlık anlamadım gitti. İkna olmaları için illa somut bir şey gerek herhalde artık.
17.08.2007 - 00:38
çoktandır izliyorum
hiç kimse ben yanlış düşünüyor belki onlar haklı bir de o açıdan bakıyım demiyo uzlaşmak için çaba sarfetmiyoz yani....
16.08.2007 - 12:34
Senin bulamadığını , sadece demokratik hakkımı kullanıyorum...! !
16.08.2007 - 09:34
Hadi o dediklerinin bir gün Tersi olursa bu iddia ettiğin düşünceler bir gün tersine dönerse o zaman ne diyeceksiniz onu merakla beklemekteyim..
ama şuna eminim AKP hükümeti ne yaparsa yapsın sizin düşüncelerinizde hep kötü yapıyor iyi yapmıyor düşüncesi olacaktır eminim.
15.08.2007 - 22:12
:: :))))))))
Bir karar verin artık ülkenin sizin sayenizde heryere gidiyor Din mi elden gidiyor irticamı geliyor ülkemi elden gidiyor sahillerimizmi elden gidiyor Cumhuriyetmi elden gidiyor Laiklikmi elden gidiyor Demokrasimi elden gidiyor ben karar veremedim :))))
15.08.2007 - 16:02
Bakın kıymetli arkadaşım, öncelikle sabır ve nezaketiniz için size teşekkür etmek istiyorum..
Ben sadece videonun sonundaki analizi eleştirmedim yazımda, dikkat ederseniz yazdığıma, konunun özünü teşkil edecek açıklamalarda da bulundum...! !
Toprak satışı mı...? ? ? ..///..Yahu bizi filistinle bir mi kıyaslıyorsun, biz alimallah adamın tepesine çökeriz bir yanlış yaptıkları vakit, içimiz rahat olsun...! !
14.08.2007 - 17:18
www.haydarbastarikati.com
www.kasiye.com
14.08.2007 - 10:31
Haydar başçı gel tartışalım seni rezil edeyim
09.08.2007 - 18:14
kardeş mhp yi anlarım sp yi de anlarım ama, btp yi oraya yazıyorsan seninle siyaset tartışmam ben.............................
btp nin başındaki adamın ne mal olduğunu bi araştır, ondan sonra akp yi eleştir bence.
07.08.2007 - 08:49
sana tek bi sorum var, akp den daha iyi bir parti olduğunu düşünüyomusun, hangisi?
31.07.2007 - 11:00
Dostum Biz Kendimizi varlığımızı zor muhafaza edebiliyoruz başkalarının derdine düşemeyiz çünkü sonumuz olabilir.herkez kendi sonunu kendi hazırladı çeşke elimizden birşeyler gelsede yardım edebilsek.
avrupa birliği konusuna gelince bizim işimize gelir onların değil şuan bütün avrupayı istila etmiş durumdayız bide serbeste binerse ne olur.
ayrıca bütün müslümanlar bir araya gelir.
Ne olursa olsun AKP hükümeti çok güzel iş yapıyor Allahın izini ile.
ülkemiz insanları artık gözünü açtı kimin ne olduğunu daha iyi biliyor artık.
30.07.2007 - 10:09
Sen benim yazımı değerlendirmemişsin dostum. Erbakan nerden çıktı şimdi, ben Erbakan’ı öven bir yazı veya onun hakkında herhangi bir şey yazmadım ki. Ayrıca Erbakan’ın ya da A. Necdet Sezerin yanlışları Erdoğan’ın yanlışlarını örtmez.
Mesela Erbakan Rus-Çeçen savaşı varken sesini çıkarmadı da şimdi mi dank etti demişsin. Oysa A. Gül ve T. Erdoğan bizzat kendileri söylüyor, BOP için ABD’yle birlikte olduklarını. Ya buna demeli.
Sen rejimimiz komünizmmi ki gelir eşit dağılsın diyorsun. Oysaki özellikle belirttim ben EŞİT DEĞİL ADİL diye.
Asgari ücreti 180’den 420’ye çıkardı diyorsun da onu herkes artırıyor. Bak o burun kıvırdığınız 3 senelik DSP-MHP-ANAP üçlü koalisyon döneminde bile asgari ücret 68 milyondan 184 milyona çıkmış (yani aşağı yukarı 2,7 kat artmış) buna karşılık 4,5 senelik AKP’de ise 184 milyondan 419 milyona çıkmış (yani aşağı yukarı 2,2-2,3 katı artmış) Yani asgari ücret her dönem artıyor. Üsteli AKP ilk iktidara geldiğinde artış %30’ların üstündeyken sonradan %5- %10’lara düşmüş. Ama siz 420 milyonu yeterli görüyorsanız benim diyeceğim bir şey yok tabi. Aşağıdaki adreste 94’den 2006’ya kadar asgari ücretin artış oranlarını gösteren bir tablo var incelerseniz.
http://www.ntvmsnbc.com/news/354757.asp
Son olarak ta %47’ye hakaret falan diyorsun. Bu ne demek şimdi, ne alakası var. Benim AKP’ye oy veren arkadaşlarım da oldu. Böyle sözler kullanmayın.
29.07.2007 - 16:20
:D kişi başına düşen milli gelir öyle hesaplanmaz kardeş. k. b. düşen milli gelir, gayri safi milli hasılanın nüfusa oranıdır. babanızın 17 milyarlık alacağı varsa, hakan şükürün de milyon dolar vereceği var:D
5400 dolar herkese eşit olarak gitmez, komünist rejimde yaşamıyoruz. lütfen.
420 milyon demişsin asgari ücrete, akp hükümetinden önce asgari ücret 180 milyon liraydı.
refah partisi zamanında ekonomi çok iyiydi. fakat bu sürekli develüasyon yapılarak sağlanıyordu. ekonomi iyiydi ama ülke başörtüsü yüzünden ikiye bölündü. etkisi hala devam ediyor.
çıkmış bide akp ye oy verenler cehennemliktir diyor (erbakan) . bu ne densizliktir. din siyasete böyle alet edilemez kusura bakma.
atatürkün bi sözünü söylemişsin ya 'söz konusu vatansa gerisi teferruattır' diye. işte vatan bunlara bırakılamaz, bir kere bırakıldı. etkisi hala devam ediyor.
artık bunlkarı söyleyeceklerine nasıl %2 oy aldıklarını düşünsünler.
bazı seçmenlerden sp ye cevaplar:
TADINDA BIRAKIN
Geçmişte size verdiğim oylara acıyorum şimdi. Bir söz vardır aşk bir otobüstür binmesini bilmeli, son durağa varmadan inmesini bilmeli siyasetçe de aynen öyle..
26 Temmuz 2007 15:40 - seçmen
--
OYLARA YAZIK
Maraşta Ak Partinin 7. millet vekilliği 500 oy farkıyla CHP ye gitti SP ise 7 bin oyu heba etti ben şimdi size ne deyim.
26 Temmuz 2007 15:35 - MEHMET
ak parti kesinlikle siyonistlerin uşağı değildir. hala böyle olduğuna inanıyosan %47 lik orana da hakaret etmiş olursun. erbakan rusya çeçenistan savaşı varken niye ses çıkaramıyordu. şimdi mi dank etti bişeyler. bu hükümet inşallah ırak konusunda bişeyler yapacak. ben inanıyorum.
bu saatten sonra türkiye yeni bi dönemece girmiştir. mesele bizim meselemizdir. ya yanımızda olursunuz destek verirsiniz. yada karşımızda olursunuz, bizi hizmetkarlıkla suçladıklarınıza dolaylı olarak hizmet edersiniz. hizmet ettiğinizin de farkında olmazsınız.
saygılar................................
29.07.2007 - 14:48
Sizi öncelikle tebrik ediyorum. Türkiye hakkındaki rakamları bu kadar öğrendiğiniz için. Ama bir de tavsiyem var; Bu rakamları hükümetlerin elinde bulunan kurumların kaynaklarından almamalısınız. Çünkü onlar rakamları çok kolay değiştirirler. Kendi lehlerinde konuştururlar.
Ben sizin yazdığınız gibi rakamlar üzerinde fazla durmam. Hayatın gerçeğine, pratiğe bakarım. Gerçek yaşanılan hayat nedir, nasıldır, nerdeydi, nereye geldi ona bakarım. Senin rakamlarından bir örnek vereyim. Diyorsun ki kişi başına düşen milli gelir 2500 dolardan akp zamanında 5400 dolar oldu. Bu demektir ki ortalama yaşayan insanın yıllık milli geliri 5400 dolar. Bunun altında da olur üstünde de. Zaten ülkelerin gelişmişlik düzeyi bu verdiğiniz rakamın çoğunluğa tekabül etmesidir. Yani 75 milyon nüfuslu bir ülkede 65 milyon kişinin geliri bu ortalamayı tutmuşsa o ülkede milli gelir sizin dediğiniz gibidir denir. Siz ailenizin gelir düzeyini hiç hesapladınız mı? Ben hesapladım ve size bilgi vereyim. Biz 4 kişilik bir aileyiz. Bu hesaba göre bizim yıllık gelirimizin 5400*4= 21600 dolar olması gerekir. Bu da TL cinsinden yıllık 28 milyar olması gerekir. Benim babam 4 yıllık üniversite mezunu, 25 yıl devlete çalıştı ve emekli oldu. Şu anda maaşı temmuz da hükümetimizin verdiği 32 milyoncuk zammı ile birlikte 932 milyon oldu. Yıllık toplam geliri aşağı yukarı 11 milyar ediyor. Peki babamın 17 milyar farkı nerede. Babam orta tabakanın temsilcisi. Söyleyin bu fark nerede kimin cebinde.
Asgari ücret kaç lira biliyor musun; 420 milyon. Geçen gün babam bir yıllık zaruri ihtiyaçlarımızı hesapladı. 6 kalem: Elektirik, su, telefon, internet, bina aidatı ve doğalgaz. Aylık 300 milyon düştü. Allah’ tan korksun insanlar zam gelmedi, hiçbir şeye zam yapmadık diye söylemelerine şaşıyorum. Bu farklar nerede biliyor musun arkadaşım. Sermayenin cebine gidiyor ve medya patronlarının. 2002 den önce Refah partisi taraftarlarının en çok kızdığı hatta boyalı basın dedikleri bu gün kimin yanında, kimi destekliyor? Emin Çölaşan’ın hükümetin aleyhine yazı yazma diye uyarıldığını biliyor musun?
AKP hiçbir şey yapmadı diyemez kimse. Mutlaka bir şeyler yapmıştır. Ancak Ülkemizin en büyük sorunlarından biri eğitimdir. Eğitime olağan üstü bir yatırım yaptı mı hayır. Ülkemizin itibarı mı arttı, hayır. Kalkınmanın bir yolu vardır, bir yolu başka hiç mi hiç yoktur. Yatırımı yani üretimi artırmak. Üretim artacak ki o sizin söylediğiniz gerçek değeri bulsun. Üretim artacak ve bu artık değer topluma adil şekilde dağılacak. Eşit demiyorum bak dikkat edin adil.
Siz mutlaka magazin programı seyretmişsinizdir. Biliyorsun ki toplumumuz onlar değil. Tatillerde gezen tozan, zevk ve sefa içinde yaşayan hiç değil. 420 milyon asgari ücret. Vah ülkem vah 320 dolarla 3, 4, 5, 6 kişi geçiniyor ve şükrediyor ki dindar cumhurbaşkanı gelecekte beni bu yoksulluktan kurtaracak diye. Ümit fakirin ekmeği.
Yabancı yatırımlar 20, 2 milyar dolar oldu diyorsun tabi Tayip Erdoğan’ın ağzıyla konuşuyorsun da bana yabancı sermaye tarafından açılmış yeni bir fabrika gösterebilir misin? Bizi nasıl kandırıyorlar. Bu sermayenin çoğunluğu borsa da ve sıcak para ya da sattıkları hazır işletmelerde(Türk-Telekom, Petkim vb. gibi.) . Bu ne demek; biraz olumsuzluk olsa hemen parayı alır giderler, demek. Ondan sonra da ortada kalırız, demek. Bu arada dünyada en çok sıcak paraya faiz veren ülkelerden biri Türkiye’dir.
Arkadaşım şunu unutma ülkemiz kalkınacaksa bizim çok çalışıp çok üretmemiz ve artık değer oluşturmamız gerekir. Yoksa biri Amerikancı, diğeri AB’ci, diğeri bilmem neci olarak kalkınma olmaz. Çıkarın nerde orada olmalısın. İşine geliyorsa alırsın, gelmiyorsa almazsın.
Arkadaşım bizler politik değil, biraz daha bilimsel düşünmeliyiz. Politikacılar çoğu zaman kendi çıkarlarını ön plana çıkarırlar. Ama biz bilimsel düşünmeliyiz. gerçekler nedir, dünya düzeni nasıl iyi bilmeliyiz. Herkes kendi dalında veya mesleğinde en iyi yetişip en iyi hizmet etmelidir. Kalkınma böyle olur. Onun için AB, ABD veya diğer ülkelerle ilişkilerimiz karşılıklı çıkar doğrultusunda olmalıdır. Yoksa düşmanlık veya taraftarlıktan öte ülke çıkarları olarak düşünülmelidir.
Sonuç olarak Irak’ta, Bağdat’ta, Kerkük’te, Telafer’de her gün yüzlerce Müslüman ve Türk kardeşlerimizin Amerikanlar tarafından hunharca öldürülmesi veya öldürtülmesi kanıma dokunuyor. Ama hala dost ve müttefik Amerika diyoruz. Nasıl olur. Daha yazılacak çok şey var ama şimdilik son veriyorum. Allah’ın selamı üzerinize olsun.
Söz konusu vatan olunca gerisi teferruattır.
28.07.2007 - 10:57
size ak partinin işlediği suçları anlatıyım biraz:
1993 2002 yılları arasında ortalama yüzde 2.6 oranında büyüme gösteren,türkiye ekonomisi, akp iktidarında yüzde 7.3 oranında büyüme başarısı gösterdi. 2005 yılında türkiye avrupanın en büyük 6. ekonomisi durumuna geldi.
gayri safi milli hasıla 181 milyar doalarken, 400 milyar dolara çıktı.
kişi başı milli gelir 2500 dolar seviyesindeyken 5400 dolar seviyesine çıktı.
18 milyar dolarlık özelleştirme yapıldı.
merkez bankası rezervleri 26 milyar dolardan 64.8 milyar dolara çıktı.
bugüne kadar uluslararası yatırımlar 1 milyar doları aşamazken 2006 da 20.2 milyar dolarlık yatırım yapıldı.
bu suçları işlemekle kalmadı
ayrıca vatandaşı dolandıran cem uzanın 9 katrilyonluk imar bankası borcunu da devlet ödedi.
çiftçi şikayetçi
çünkü tarımsal kredi faizleri %59 dan %7 ye çekildi.
İktidarın halka inmek gibi de önemli bir suçu var. 2002 yılında 45 ytl olan üniversite öğrencilerine verilen burs ve kredi, 2007de 150 ytl ye çıkarıldı. kredi alan öğrenci sayısı 569 binden 576 bine, burs alan öğrenci sayısı ise 135 binden 175 bine çıkarıldı.
bu kadar suç işleyen akp nin nasıl %47 ye yakın oy aldığını anlamak mümkün değil..................
28.07.2007 - 10:29
bak kardeş eğer senin dediğin gibi avrupa birliğine girmek için can atsalardı, koşullu üyeliği kabul ederlerdi.
ben avrupa birliğine girmekte tek bir sakınca görüyorum. kültür yozlaşması. bu kültür yozlaşmasının da sadece elit laikçiler tarafında olacağını tahmin ediyorum.
hükümet için ab ye girmek önemli ama olmazsa olmaz diye bişey yok.
türkiyenin durumuna gelirsek:
ekonomimiz güçleniyor, istikrarımız iyi, durmadan yeni işletmeler, sektörler açılıyor. ve bunlar birçok engele rağmen yapılıyor.
türkiyenin gelişmesini yavaşlatan 1. etken, cumhurbaşkanıdır. 2. etken anayasa mahkemesidir. 3 etken yök tür.
cumhurbaşkanı değiştiği zaman diğer ikisi de zamanla değişecek. ve türkiye yeni bir döneme girmiş olacak.
biz durmayacaz, yola devam edecez.......................
28.07.2007 - 09:52
Avrupalılar tüm ülkeleri alıp ta bize gelince burun kıvırıyorlar. Bundan sonra da almazlar. Ne olur artık şu yalanlara inanmayın. 200 yıldır çeşitli nedenlerle batının peşinden gidiyoruz ama hiç güçlenemiyoruz.
İslam’ın yayılmasını istiyorsak AB’ye girmeye çalışmak yerine öncelikle biz kendimiz toparlanıp, ekonomimizi güçlendirip kimseye muhtaç hale gelmememiz gerekir. Abdullah GÜL, AB’ye karşı olma sebebini nasıl açıklamış, oysa şimdi ne yapıyor baksana.
Abdullah GÜL 95’de, ‘’’Bizim AB’ye giremeyeceğimiz kesin, bunu avrupalı tüm politikacılar, filozoflar söylüyor, çünkü AB bir Hıristiyan kulübüdür.’’’ demiş ama şimdi AB’ye girmek istediğine göre Hıristiyan olmaya karar verdi herhalde.
95’te ‘’’AB’ye giremeyeceğimiz Avrupa dökümasyonlarında var, AB’ye giremeyeceğimiz kesinleşince Türkiye’nin tek başına bırakılması Avrupa’nın çıkarına değildi çünkü, Türkiye tek başına bırakılırsa kendi potansiyelinden faydalanır ve yeniden eskisi gibi dünya dengesinde söz sahibi olur.’’’ Demiş.
Bu sözlere göre demek ki Abdullah GÜL, AB dökümasyonlarını incelemiş, Avrupalıları dinlemiş ve durumu değerlendirerek AB’ ye giremeyeceğimizin nedenini bulmuş, bunun nedeni olarak ise Türkiye’nin kendi potansiyelini kullanarak güçlenmesi Avrupa’nın çıkarına değil diyor. Ama şimdi AB’ye girmek için bu kadar can attığına göre o zaman ABDULLAH GÜL BİZİM KENDİ POTANSİYELİMİZİ KULLANIP GÜÇLENMEMİZİ İSTEMİYOR.
GÜL 95’de ‘’’Avrupa çıkarı olduğunda taviz üstüne taviz veriliyor ama bizim çıkarımız olduğunda hiç direniş gösterilmiyor’’’ demiş. Ya şimdi kendi verdiği tavizler ne demek oluyor.
Şimdi bunları düşünürsek AKP’nin yaptığı ikiyüzlülük değil mi? Görün artık bunu lütfen.
28.07.2007 - 09:47
Tabi ki elimde Buşh-Erdoğan arasındaki gizli görüşmeleri ele geçirecek güç yok, ben de öyle demiyorum zaten. BOP’a destek verdiklerini Erdoğan ve Gül kendileri söylüyorlar. Bunu size daha önceden yazmıştım ama sanırım kaçırmışsınız. Yine yazıyorum.
-Dışişleri Bakanı Gül
'Dünya barışı için, barışı korumak için, son 50 senede dünyada en çok Amerikalılar kendi çocuklarını feda etmişlerdir.
'dedi. http://www.milliyet.com/2006/05/16/siyaset/siy03.html
-Yirmi beş İslam ülkesinin sınırlarını değiştirip hepsini Irak gibi yapma projesi olan ABD kaynaklı BOP'la ilgili Sayın Gül'ün görüşü:
'Büyük Ortadoğu Projesi (BOP) Türkiye'nin dış politika ilkelerine uygun. ABD ile hareket ediyoruz. Amacımız İslam ülkelerine özgürlük ve demokrasi getirmek.'
http://www.radikal.com.tr/haber.php? haberno=181295
Not: Vatandaşlarımızın % 72'si BOP'u tehlikeli görüyor.(25.07.2004 – Yeni Şafak)
-Erdoğan'dan enteresan bir açıklama:
'Amerika'nın düşündüğü Büyük Ortadoğu Projesi var ya, Genişletilmiş Ortadoğu Projesi; Diyarbakır işte bu proje içinde bir yıldız, bir merkez olabilir. Bunu başarmamız lazım.'
(15 Şubat 2004, Kanal D, Teke Tek Programı) 18.02.2004. Hürriyet Gazetesi, sayfa: 20.
http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2004/02/18/414983.asp
Oysaki şimdi Irağın durumu otada
İsterseniz ilgili internet adresine girip bu haberleri okuyun.
-Hatırlarsınız geçenlerde Deniz BAYKAL, elinde kağıtla dolaşıyordu: K. Irağa girmeme karşısında 1 milyar dolarlık anlaşma imzalamışlardır. Diye. AKP ise Önce yalanladı, sonra doğruladılar.
28.07.2007 - 09:47
Bakın hanımefendi, ben o internet adresini size nostalji yapın diye değil AKP’nin ikiyüzlülüğünü görün diye gönderdim.
Öncelikle AB’nin devlet politikası olması bu politikanın doğruluğunu göstermez. Mesela, ABD’nin BOP politikası var, Avrupa ülkelerinin sömürgecilik politikaları var diye herkesin bunu doğru olarak mı kabul etmesi gerekir, tabi ki hayır. Öte yandan sanki tek seçenek varmış gibi tüm iktidarların AB peşinde koşmasının zorunlu olacağı görüşü sizin önyargınız. (Çünkü, medya öyle gösteriyor.) Lütfen tek bir seçeneğe mahkum olmak zorunda olduğumuzu düşünmeyin. Kaldı ki biz 200 senedir batının peşindeyiz ama hep durumumuz aynı.
Abdullah GÜL 95’de, ‘’’Bizim AB’ye giremeyeceğimiz kesin, bunu avrupalı tüm politikacılar, filozoflar söylüyor, çünkü AB bir Hıristiyan kulübüdür.’’’ demiş ama şimdi AB’ye girmek istediğine göre Hıristiyan olmaya karar verdi herhalde.
95’te ‘’’AB’ye giremeyeceğimiz Avrupa dökümasyonlarında var, AB’ye giremeyeceğimiz kesinleşince Türkiye’nin tek başına bırakılması Avrupa’nın çıkarına değildi çünkü, Türkiye tek başına bırakılırsa kendi potansiyelinden faydalanır ve yeniden eskisi gibi dünya dengesinde söz sahibi olur.’’’ Demiş.
Bu sözlere göre demek ki Abdullah GÜL, AB dökümasyonlarını incelemiş, Avrupalıları dinlemiş ve durumu değerlendirerek AB’ ye giremeyeceğimizin nedenini bulmuş, bunun nedeni olarak ise Türkiye’nin kendi potansiyelini kullanarak güçlenmesi Avrupa’nın çıkarına değil diyor. Ama şimdi AB’ye girmek için bu kadar can attığına göre o zaman ABDULLAH GÜL BİZİM KENDİ POTANSİYELİMİZİ KULLANIP GÜÇLENMEMİZİ İSTEMİYOR.
GÜL 95’de ‘’’Avrupa çıkarı olduğunda taviz üstüne taviz veriliyor ama bizim çıkarımız olduğunda hiç direniş gösterilmiyor’’’ demiş. Ya şimdi kendi verdiği tavizler ne demek oluyor.
Şimdi bunları düşünürsek AKP’nin yaptığı ikiyüzlülük değil mi? Görün artık bunu lütfen.
En son olarak söylemek istediğim, AKP’nin yaptığı onurumuzla, gururumuzla AB’ye girmek değil, AB’ye paspas olmaktır.
27.07.2007 - 15:30
evet. milletin yarısı aptalya zaten..
yanlış partiyi seçtiler yine.
abdullah gül 12 sene önce ab ye karşı bile olabilir. ben de 5 sene öncesine kadar karşıydım..
bunları boşverin de ab ye girdiğimiz zaman oradaki müslüman sayısındaki patlamayı bi düşünün.
fransada hergün 5 kişi müslüman oluyor. ab ye girdiğimiz zaman ne olacak onu bir düşünün. bunun için girmemizi istemiyorlar zaten.
26.07.2007 - 01:57
Yalnız efe dostum karış tabi düşüncelerini söyle ki yoksa başkaları karışıp yanlış düşünceleri ön plana çıkarıyorlar. Millette bunları doğru zannedip oy verebiliyor.
25.07.2007 - 16:47
Videoyu izleme zahmetinde bulundum arkadaşım, videoda ' hainlik ' cürmüne girecek herhangi bir kanıt bulumadım, eğer ki konuşma sonucunda yorumda bulunan iki kişinin orda analizci olarak aktardığı ' Avrupa birliği ve İslamiyet ' temasını söylemek istiyorsan, videoyu tekrardan dinlemeni tavsiye ederim...! !
Çünkü dönemin başbakanı Avrupa birliğine girme gerekçesini ' islamiyet ' e engel olmak için istiyor, Ve abdullah gül bunun için avrupa birliğine dönemin hükümetinin müracaat ettiğini söylüyor...! !
Abdullah Gül'ün niyeti bu değil, şu anda ki Abdullah Gül Ekonomik ve Ticari gelişim için istiyor...! !
Aradaki farkı anladığınızı umarım...!
Toplam 93 mesaj bulundu