-
Askerdeki Hatıram
Nihat Toprak
26.04.2026 - 16:58Vatan borcu bir yana sen bir yana
Baygın baygın bakışını özledim
Her şey yabancıdır senden uzakta
Ben Kalbime akışını özledim
Şarkılar şiirler seni anlatır
Bu yalnızlık bu ayrılık ağlatır
İçim burkulur da ,gözler yaşarır
Kollarıma yatışını özledim
Ne mektubun gelir ne senden haber
N ... -
Ne Manası Var
Nihat Toprak
26.04.2026 - 16:36Ne menası var" (Ne manası var) şiiri, Azerbaycanlı şair Yetim EyvazYetim Eyvaz (Eyvaz Kurbanov, 1952-2017) tarafından yazılmıştır. Sosyal medyada sıklıkla paylaşılan bu şiir, merhamet ve vicdan vurgusu yapan didaktik (öğretici) bir içeriğe sahiptir.
Şiir Hakkında Öne Çıkanlar:
İçerik: İnsani değer ... -
Toplam 10 mesaj bulundu
-
Kürtçe TV (Kanal Şeş)
09.02.2009 - 14:16kürtçeye karşı değilim. kürtçe tv ye de karşı değilim. ancakkürtlerin türkçeye ve türke karşı olmalarını kabul etmek mümkün değil. yüzlerce yıldır bir arada yaşamaktayız. kürtler türkçeyi bile öğrenme tenezzülünde bulunmadığı gibi bazı zamanlarda da ayaklanmalarla dış düşmanların ekmeğine yağ sürmüşlerdir. bugün bile ermeni, yunan ve diğer ezeli türk düşmanı merkezlerle yapılan flört ve işbirliği son derece yanlıştır. gidin cezayire, suriyeye veya başkaca arap ülkelerine neredeyse ingilizce veya fransızca anadil gibidir. türk yüzlerce yılo hükmettiği topraklarda bu dil asimilasyonunu yapmamışsa bunun karşısında ihanet etmek mi gerekir. tamam kürtçe tv ye evet, enstitüye evet, her ne söylenirse evet diyelim. ardından federasyon ya da bağımsız bir türkiye kürdistanı istemediğinizin garantisini veriyor musunuz? ya da Türkiyenin toprak bütünlüğüne de evet diyebiliyor musunuz yürekten? .... Sevgili kürt kardeşlerim: ihanete hayır diyebiliyor musunuz? lütfen daha akıllı olalım. Ben dağdaki PKK yı anlarım. elinde silah vardır da... İstanbul varoşlarına bu sempatizanların araba yakarak devlet malına zarar vererek polis taşlayarak hem istanbul havasını teneffüs edip hem de ne yapmak istediklerini bir türlü anlayamam... evet evet daha akıllı olalım, kanaatkar olalım, sadakati elden bırakmayalım. aksi halde hainlerin canı her zaman yanar....
Toplam 1 mesaj bulundu

DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
Değerli dost.
BARIŞA DAVET grubunun kurucusu olarak,
Gurubumuza davet ediyorum.
Katılımınız bize onur verecektir.
Şimdiden şükranlarımı sunuyorum.
Görüşme dileğiyle,
Sevgi ve saygılar sunuyorum........
NOT:
http://gruplar.Antoloji.Com/barisa-davet yazarak bu gruba daha hızlı ulaşabi ...
Doğum gününüz kutlu olsun.
Toplam 4 mesaj bulundu