Chiron– Antoloji.com

Hiç kimse aşkı düşünmüyordu artık
Hiç kimse ülke fethetmeyi düşünmüyordu
Ve hiç kimse
Hiçbir şeyi düşünmüyordu artık

  • Leyl Efruze
    Leyl Efruze 26.03.2025 - 15:48

    Hangi sahilde karaya vurduysan,
    orayı memleketin belledin..
    Halbuki
    bir sonraki dalgada
    yine denize çekilecektin..
    Senin memleketin o kıyı değildi.
    O deniz de değildi.

    Senin memleketin o ,
    dalgaydı..

    Dalganı sevmeyi öğren ,
    kıyını değil.

  • Kış Güneşi
    Kış Güneşi 16.05.2020 - 22:18

    Karanlığa çare yoktur,nasıl olsa yolunu bulur.
    Ve yürekleri sağır eden bir sessizlik tükenmişlikten arta kalan tek varlığın olur.
    Söylenmemiş tüm sözcükleri ancak ağlarsın içinde.
    Ve bilmezsin geride kalan mı yalnızdır,yoksa giden midir aslında.......

Toplam 2 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR


  • Eylül Geldi Sevdiğim

    Şimal Niğbolu

    25.07.2020 - 12:22

    İşte kelimelerin coşkusu bu, eylül ve hüzün ne çok yakışır birbirine ..
    Her aşk görkemli ve unutulmaz anıların bahçesinde açan çiçektir.. ama diğer yandan her güzelliğin bir sonu vardır ki ,ayrılıklara , hüzünlere, özlemlere gebe hayatın realitesi de böyledir.
    Aslolan, iyi ki o anıları yaşadım ...

Toplam 1 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR
  • şifa

    17.06.2026 - 15:45

    doktor, ilaç elbette gereklidir.
    lakin bunlar bir vesile...
    şifa Allah'tandır

  • Hayatı Kullanma Kılavuzu

    17.06.2026 - 12:46

    yanlışlar nasıl doğruların içinde varsa,
    doğrular da yanlışların içinde vardır...
    hayat ,
    bu saçmalığa varan '' muazzam çelişkinin'' içine gömülmüştür

  • istanbul da yaşamak

    15.06.2026 - 22:02

    düğün günü, gelin adayı hatunu oğlan evine gitmek üzere at’a bindirmişler.
    ama bir de bakmışlar ki o ne ,kız hüngür hüngür ağlıyor.
    anası- kızım niye ağlıyorsun. İstemiyorsan seni evlendirmekten vazgeçelim.
    kız ( ağlamaklı bir sesle) yook. hem ağlarıım, hem giderimm.
    istanbul’da böyle bi şeydir her hal.
    insanlar sürekli yaşanacak yer değil türü şikayet ederler. ama bu şehri tekmeyi de hiiç düşünmezler .
    İstanbul’un eziyeti çok ama tılısımlı bir cazibesi de var sanki..

Toplam 158 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR