1-Niye çağımıyceeezz?
2-Aksini iddia eden varsa beni şu masada çürütsünleeerr! ..
3-Doğru olicekttiir! ..
4-Kameraların olduğu evde kavga çıkması dolay! ..(dolay?)
5-Tabii ki yapcezz! ..
6-Hanfendi,yükselir misiniz? (söz alan konuğa)
7-Herşey gönlünce olicekk! ..
8-Tekrardan karşınızda oliceeez! ..
9-İmkanımız olmiicektir! ..
10-Ay bi dakka kuscek gibi oldum ayol! ..
küççükken çizgi film kavramı çok farklıydı bende..
yaş 5-6 hatırlıorum da; kuzenim tutturdu hadi çizgi film başlıcak izlicez diye..ben de bekliorum hani nerde nie çizgi çıkmıyo dye..meğersem çizgi fln çıkmıomuş zaten..çizgili bişeler deilmiş..
ama o zamanlar istanbula yeni gelmişiz ne biliyim biz başka şey derdik çizgi film yerine..sorayım anneme bakalım ne diyormuşuz..unuttum.
Diş hekimi olan yengemin yanında asistan(!) olarak çalışan kardeşimle sabah kahvaltı yaparken,son derece doğalından eleştirmeye başladı yengemi..neymiş efenim erken çıkmak isteyince çok kötü bakmış ona..ben de Nietzsche'nin 'olgular yoktur sadece yorumlar vardır' sözünü ona nası açıklarım acaba diye düşünürken en iyisi dedim baştan başlıyım;
bn_ belki sana öyle gelmiştir.Nietzsche'yi bilirsin..bilirsin di mi?
krdş_ tanışıklığımız yok ama,ewet bilirim..
bn_ he he..1900'de öldü cnm..
krdş_ yazık tanıyamadı beni..
küheylan
rap yaparken günaha mı girdim
24
stilo
karabiber duası
analiz
kalbim krizin bekçisi olmuş
değişebilir he an adres (tabiki)
maskeli balo..favorilerim.
özellikle rap yaparkn günaha mı girdim ve deişebilir heran adress kovala bu rüzgaı ses bedeninde yess iyi bildin sago herkesi temsil rapin desen kafess ve gafil..çok gzl ya..
Badtime haklısın 2 sene öncesine kadar al benden o kadardı..ama dinlediklerin çok önemli rap niyetine alakasıız alakasız müzikler sözler yapılıyor..küfürler şikayetler fln.. iç karartıyor çok tırsak bişey..ama doğru adamları dinle..eskilerde bişey yok prova onlar..
hayır bence Sagopa'nın albümü türk rapi için yeterli..ama son yorum bikaç ay önce yapıldığı için yetişemedi heralde..yoksa sanırım fikri deişir.._Bir Pesimistin Gözyaşları_
Karisik Bir Hesap: Iki çocuk ayri ayri kalem satmaktadirlar. Her ikisinin de 30'ar tane kalemi vardir. Biri, 3 kalemi 10 TL'ye; digeri de 2 kalemi 10 TL'ye vermektedir. Ilki 30 kalemden 100 TL, digeri de 150 TL kazanir. (Toplam 250 TL.) Ertesi gün yine 30'ar kalemle evlerinden çikarlar. Yolda karsilastiklarinda biri digerine der ki: -'Gel seninle ortak olalim. 60 (30+30) kalemin 5 (2+3) tanesini 20 (10+10) TL'ye satalim. Kazandigimiz parayi da paylasiriz. Basit bir hesapla 60 kalemden 240 TL kazanirlar. Yani: 5 Kalem...............20 TL ise 60 Kalem..............x TL'dir. Buradan; x=(60.20) /5= 240 TL Çocuklar, ayri ayri satis yaptiklarinda toplam 250 TL kazaniyorlardi. Beraber sattiklarinda neden 10 TL zarar ettil
ögretmen cuma günü söyle diyor: 'gelecek hafta hiç ummadiginiz bir gün sizi yazili yapacagim.' sinavin haftaya cuma günü yapilamayacagi açik, çünkü cumaya kadar sinav yapilmamissa o gün herkes okula sinav olacagini bilerek gelecektir. ayni nedenle persembe de yapilamaz, çünkü cuma günü yapilacak sinav sürpriz olmayacagindan persembe'ye kadar sinav olmamissa ögrenciler sinavin o gün yapilacagina kesin gözüyle bakacaklardir. bu da persembe günü yapilacak sinavin sürpriz olmamasi demektir. o halde sinav persembe'den önce yapilmalidir. ancak sinav sali günü de yapilmamissa persembe günü de yapilamayacagindan çarsamba günü yapilmalidir. bu da çarsamba günü yapilacak sinavi sürpriz olmaktan çikarir. ayni sekilde mantik yürütürsek, sali ve dolayisiyla pazartesi günü yapilacak sinavin da sürpriz olamayacagi sonucuna variriz. öyleyse ögretmen gelecek hafta sinav yapmayacaktir. fakat biraz düsünürsek, ögretmenin gelecek hafta yerine gelecek yil demis olmasi durumunda da ayni akil yürütmeyle sürpriz bir sinavin yapilamayacagi sonucuna varirdik. ama bu saçmalik; çünkü hepimizin bildigi gibi, her dönem 3 sinav olacagini bildigimiz halde ögretmenin 'çikarin kagitlari, yazilisiniz,' demesi her zaman sürprizdir.
Karisim Paradoksu: Bir fincan sütümüz ve bir fincan da kahvemiz var. Bir kasik sütten aliyoruz ve kahve fincanina döküyoruz.iyice karistirip oradan da bir kasik aliyoruz ve süte döküyoruz. Simdi sorumuz geliyor: Kahvedeki süt mü yoksa sütteki kahve mi daha fazladir?
Russell açmazı(Paradoksu) 1872 ile 1970 yılları arasında yaşamış, yaptışı çok sayıda felsefe çalişmasıyla özellikle çözümleyici felsefe geleneşinde pek çok konuda yetke olma konumuna gelmiş ingiliz felsefeci Bertrand Russell'in, 'kümeler kuramı'nda ortaya çıktıgını düşünerek açık bir biçimde gösterdişi kendi adıyla anılan mantık açmazı. Russell'ın bulguladığı söz konusu açmaz, birtakım kümelerin kendilerinin üyeleriyken, buna karşı birtakım kümelerin kendilerinin üyeleri olmamaları saptaması üstüne kurulmuştur. Buna göre, ağaçlardan oluşan bir 'A Kümesi' bir küme olmasına karşın kümenin kendisi bir ağaç degildir, dolayısıyla da kendisinin bir üyesi degildir. Öte yanda, ağaç olmayanlar kümesi diye bir küme tanımlanacak olursa, bu küme açıkça kendisinin kümesi olacaktır. Bu bağlamda Russell, 'Kendisi kendi üyesi olmayan bütün kümeler kendisinin bir üyesi midir yoksa değil midir? ' diye bir soru ortaya atarak felsefe tarihinin en önemli mantık açmazlarından birini ortaya koymuştur. Sorunun yanıtı 'evet, üyesidir' diye verildiğinde üyesi olmadığı söylenmiş olmakta, buna karşı soru 'hayır, üyesi değildir' diye yanıtlandığındaysa üyesi olduğu söylenmiş olmaktadır. Russell'ın bu soruyla parmak bastığı bu açmazın varlığının, gerek kümeler kuramının sonraki gelişimine ivme kazandırması, gerekse de küme tasarımıza ilişkin kavrayışımızı derinleştirmesi bakımından son derece önemli etkileri olmuştur. Russell, daha sonraki çalişmalarında açmazı çözmeye yönelik çeşitli arayışlar içerisinde olmuş, en sonunda da kendi bulduğu 'tipler kuramı' yardımıyla açmazın açmaz olmaktan çıkışını savunmuştur.
kara otlar boyadı yüzümü, kara oldum yüzüm kadar ben de.. kara günlerden bir gündü o gün. kara bulutların olduğu bir mevsimde, kara sürüldü yüzüme.. kara suların aktığı derenin yakınında, kara oldu içim.. kara sayfal ...
enteresan diyaloglar
07.07.2004 - 10:41'Sıra numarası almak için düymeye dokan! ' => Ankara'da bir VakıfBank şubesinde
enteresan diyaloglar
07.07.2004 - 10:31(Simit Sarayı'nda)
Yaşlı amca: Bunlar neyli?
Personel: Sadeli! ..
enteresan diyaloglar
07.07.2004 - 10:03'Acil hastalar kapıda beklemesin onlar en son alınacak! '
10.06.2004 tarihinde saat 10:45 Ankara Onkoloji Hastanesi ultrason 2'de hemşirenin ağzından çıkan sözler
enteresan diyaloglar
07.07.2004 - 09:55Kuşum Aydın Replikleri Top 10
1-Niye çağımıyceeezz?
2-Aksini iddia eden varsa beni şu masada çürütsünleeerr! ..
3-Doğru olicekttiir! ..
4-Kameraların olduğu evde kavga çıkması dolay! ..(dolay?)
5-Tabii ki yapcezz! ..
6-Hanfendi,yükselir misiniz? (söz alan konuğa)
7-Herşey gönlünce olicekk! ..
8-Tekrardan karşınızda oliceeez! ..
9-İmkanımız olmiicektir! ..
10-Ay bi dakka kuscek gibi oldum ayol! ..
(ıyy baydı ya)
teoman
07.07.2004 - 09:28'olayı yanlış anlamışlar..ama tutuluyor gene de..'
(Teo'nun Türklerin Batıdan pop alanında etkilenmeleri hakkında yorumu..müzik yani)
Çizgi Film
05.07.2004 - 13:15küççükken çizgi film kavramı çok farklıydı bende..
yaş 5-6 hatırlıorum da; kuzenim tutturdu hadi çizgi film başlıcak izlicez diye..ben de bekliorum hani nerde nie çizgi çıkmıyo dye..meğersem çizgi fln çıkmıomuş zaten..çizgili bişeler deilmiş..
ama o zamanlar istanbula yeni gelmişiz ne biliyim biz başka şey derdik çizgi film yerine..sorayım anneme bakalım ne diyormuşuz..unuttum.
enteresan diyaloglar
29.06.2004 - 15:00Diş hekimi olan yengemin yanında asistan(!) olarak çalışan kardeşimle sabah kahvaltı yaparken,son derece doğalından eleştirmeye başladı yengemi..neymiş efenim erken çıkmak isteyince çok kötü bakmış ona..ben de Nietzsche'nin 'olgular yoktur sadece yorumlar vardır' sözünü ona nası açıklarım acaba diye düşünürken en iyisi dedim baştan başlıyım;
bn_ belki sana öyle gelmiştir.Nietzsche'yi bilirsin..bilirsin di mi?
krdş_ tanışıklığımız yok ama,ewet bilirim..
bn_ he he..1900'de öldü cnm..
krdş_ yazık tanıyamadı beni..
tutku
29.06.2004 - 14:51Insan, önünde sonunda tutkusunu sever, dilegini degil..
paradoxlardan seçmeler
29.06.2004 - 14:39insan özgürlüğe mahkum edilmiştir..
Sartre'nin bana göre paradoxu..
enteresan diyaloglar
26.06.2004 - 16:51RENAN çok gzl ya:P
kemal unakıtan
25.06.2004 - 17:12'sayın Unatıkan sayın UNATIKANN' diye bağırıyordu bi vatandaşımız geçen gün :))
şu an Unakıtan diyemiorum bu yüzden..Unatıkan..
yüz büyük türk yalanı
18.06.2004 - 20:27bilsen ne geldi anne başıma,ben tam zamanında gelicektim sokağın başında bir köpek!
sagopa kajmer
18.06.2004 - 16:56küheylan
rap yaparken günaha mı girdim
24
stilo
karabiber duası
analiz
kalbim krizin bekçisi olmuş
değişebilir he an adres (tabiki)
maskeli balo..favorilerim.
özellikle rap yaparkn günaha mı girdim ve deişebilir heran adress kovala bu rüzgaı ses bedeninde yess iyi bildin sago herkesi temsil rapin desen kafess ve gafil..çok gzl ya..
teoman
18.06.2004 - 15:07ay bu Kara Han'a bayılıyorum :)
acaip didaktik..ztn bi ödewim vardı şamanizmle ilgili,saolsun farketmeden çok yardımcı olmuştur..
doktorlar
17.06.2004 - 20:12beni dedem doktor..herzaman ilaç kokar :)
korkuturdu beni bu koku küçükken..
türkçe rap
16.06.2004 - 11:21Badtime haklısın 2 sene öncesine kadar al benden o kadardı..ama dinlediklerin çok önemli rap niyetine alakasıız alakasız müzikler sözler yapılıyor..küfürler şikayetler fln.. iç karartıyor çok tırsak bişey..ama doğru adamları dinle..eskilerde bişey yok prova onlar..
soru işareti ?
16.06.2004 - 11:12? _kara sineklerin biyere konduktan sona neden türk filmlerindeki kötü adamlar gibi ellerini ovuşturduklarını hala bilmiorum..
türkçe rap
16.06.2004 - 08:56aynı zamanda Sırr G diye biri var pek bilene rastlamadım..'Kumarbaz '
şarkısı çok eğlenceli çk güzel..
türkçe rap
16.06.2004 - 08:48hayır bence Sagopa'nın albümü türk rapi için yeterli..ama son yorum bikaç ay önce yapıldığı için yetişemedi heralde..yoksa sanırım fikri deişir.._Bir Pesimistin Gözyaşları_
paradoxlardan seçmeler
16.06.2004 - 07:57Karisik Bir Hesap: Iki çocuk ayri ayri kalem satmaktadirlar. Her ikisinin de 30'ar tane kalemi vardir. Biri, 3 kalemi 10 TL'ye; digeri de 2 kalemi 10 TL'ye vermektedir. Ilki 30 kalemden 100 TL, digeri de 150 TL kazanir. (Toplam 250 TL.) Ertesi gün yine 30'ar kalemle evlerinden çikarlar. Yolda karsilastiklarinda biri digerine der ki: -'Gel seninle ortak olalim. 60 (30+30) kalemin 5 (2+3) tanesini 20 (10+10) TL'ye satalim. Kazandigimiz parayi da paylasiriz. Basit bir hesapla 60 kalemden 240 TL kazanirlar. Yani: 5 Kalem...............20 TL ise 60 Kalem..............x TL'dir. Buradan; x=(60.20) /5= 240 TL Çocuklar, ayri ayri satis yaptiklarinda toplam 250 TL kazaniyorlardi. Beraber sattiklarinda neden 10 TL zarar ettil
paradoxlardan seçmeler
16.06.2004 - 07:57ögretmen cuma günü söyle diyor: 'gelecek hafta hiç ummadiginiz bir gün sizi yazili yapacagim.' sinavin haftaya cuma günü yapilamayacagi açik, çünkü cumaya kadar sinav yapilmamissa o gün herkes okula sinav olacagini bilerek gelecektir. ayni nedenle persembe de yapilamaz, çünkü cuma günü yapilacak sinav sürpriz olmayacagindan persembe'ye kadar sinav olmamissa ögrenciler sinavin o gün yapilacagina kesin gözüyle bakacaklardir. bu da persembe günü yapilacak sinavin sürpriz olmamasi demektir. o halde sinav persembe'den önce yapilmalidir. ancak sinav sali günü de yapilmamissa persembe günü de yapilamayacagindan çarsamba günü yapilmalidir. bu da çarsamba günü yapilacak sinavi sürpriz olmaktan çikarir. ayni sekilde mantik yürütürsek, sali ve dolayisiyla pazartesi günü yapilacak sinavin da sürpriz olamayacagi sonucuna variriz. öyleyse ögretmen gelecek hafta sinav yapmayacaktir. fakat biraz düsünürsek, ögretmenin gelecek hafta yerine gelecek yil demis olmasi durumunda da ayni akil yürütmeyle sürpriz bir sinavin yapilamayacagi sonucuna varirdik. ama bu saçmalik; çünkü hepimizin bildigi gibi, her dönem 3 sinav olacagini bildigimiz halde ögretmenin 'çikarin kagitlari, yazilisiniz,' demesi her zaman sürprizdir.
paradoxlardan seçmeler
16.06.2004 - 07:57Karisim Paradoksu: Bir fincan sütümüz ve bir fincan da kahvemiz var. Bir kasik sütten aliyoruz ve kahve fincanina döküyoruz.iyice karistirip oradan da bir kasik aliyoruz ve süte döküyoruz. Simdi sorumuz geliyor: Kahvedeki süt mü yoksa sütteki kahve mi daha fazladir?
paradoxlardan seçmeler
16.06.2004 - 07:56Russell açmazı(Paradoksu) 1872 ile 1970 yılları arasında yaşamış, yaptışı çok sayıda felsefe çalişmasıyla özellikle çözümleyici felsefe geleneşinde pek çok konuda yetke olma konumuna gelmiş ingiliz felsefeci Bertrand Russell'in, 'kümeler kuramı'nda ortaya çıktıgını düşünerek açık bir biçimde gösterdişi kendi adıyla anılan mantık açmazı. Russell'ın bulguladığı söz konusu açmaz, birtakım kümelerin kendilerinin üyeleriyken, buna karşı birtakım kümelerin kendilerinin üyeleri olmamaları saptaması üstüne kurulmuştur. Buna göre, ağaçlardan oluşan bir 'A Kümesi' bir küme olmasına karşın kümenin kendisi bir ağaç degildir, dolayısıyla da kendisinin bir üyesi degildir. Öte yanda, ağaç olmayanlar kümesi diye bir küme tanımlanacak olursa, bu küme açıkça kendisinin kümesi olacaktır. Bu bağlamda Russell, 'Kendisi kendi üyesi olmayan bütün kümeler kendisinin bir üyesi midir yoksa değil midir? ' diye bir soru ortaya atarak felsefe tarihinin en önemli mantık açmazlarından birini ortaya koymuştur. Sorunun yanıtı 'evet, üyesidir' diye verildiğinde üyesi olmadığı söylenmiş olmakta, buna karşı soru 'hayır, üyesi değildir' diye yanıtlandığındaysa üyesi olduğu söylenmiş olmaktadır. Russell'ın bu soruyla parmak bastığı bu açmazın varlığının, gerek kümeler kuramının sonraki gelişimine ivme kazandırması, gerekse de küme tasarımıza ilişkin kavrayışımızı derinleştirmesi bakımından son derece önemli etkileri olmuştur. Russell, daha sonraki çalişmalarında açmazı çözmeye yönelik çeşitli arayışlar içerisinde olmuş, en sonunda da kendi bulduğu 'tipler kuramı' yardımıyla açmazın açmaz olmaktan çıkışını savunmuştur.
sadettin tantan
15.06.2004 - 20:33soyismi ne kadar hoş..
Bambam Çakıl fln geldi aklıma..
Toplam 942 mesaj bulundu