Ben duygularını yarım yaşayan biri değilim. Sevdiysem sonuna kadar sever, kırıldıysam derinden kırılırım. Benim için aşk; birkaç güzel sözden, birkaç mutlu günden ibaret değildir. Aşk bazen özlemek, bazen beklemek, bazen de sessizce acı çekmeyi göze almaktır.
Ben kolay unutan biri değilim. İnsanları, yaşanmışlıkları ve bana bıraktıkları izleri kolayca silip atamam. Çünkü beni ben yapan şeylerin bir kısmı sevinçlerimse, bir kısmı da yaralarımdır. Bu yüzden affetmek isterim ama bazı şeylerin zamana ihtiyacı olduğuna inanırım.
Haksızlığa karşı sessiz kalamam. Görüyorsam görmüşümdür, duyuyorsam duymuşumdur. Bir gün gelir, hesabın sorulması gerektiğine inanırım. Çünkü vicdan, susturuldukça ağırlaşan bir yüktür.
Ben geçmişine sırtını dönen biri de değilim. Bazı insanları, bazı anıları ve bazı aşkları geride bırakırım ama inkâr etmem. Onları bazen bir şarkıda, bazen bir gecede, bazen de içimde sessizce taşımaya devam ederim.
Belki bu yüzden biraz hüzünlü, biraz inatçı, biraz da romantik biriyim. Hayatın anlamını, aşkın hakikatini ve insanın neden bu kadar sevip bu kadar incindiğini düşünmeden duramam.
Ve ne yaşarsam yaşayayım, içimde hep aynı inancı taşırım: Acı da, aşk da, yalnızlık da insanı eksiltmek için değil, kendini daha derinden tanıması için vardır.
Ben kolay unutan biri değilim. İnsanları, yaşanmışlıkları ve bana bıraktıkları izleri kolayca silip atamam. Çünkü beni ben yapan şeylerin bir kısmı sevinçlerimse, bir kısmı da yaralarımdır. Bu yüzden affetmek isterim ama bazı şeylerin zamana ihtiyacı olduğuna inanırım.
Haksızlığa karşı sessiz kalamam. Görüyorsam görmüşümdür, duyuyorsam duymuşumdur. Bir gün gelir, hesabın sorulması gerektiğine inanırım. Çünkü vicdan, susturuldukça ağırlaşan bir yüktür.
Ben geçmişine sırtını dönen biri de değilim. Bazı insanları, bazı anıları ve bazı aşkları geride bırakırım ama inkâr etmem. Onları bazen bir şarkıda, bazen bir gecede, bazen de içimde sessizce taşımaya devam ederim.
Belki bu yüzden biraz hüzünlü, biraz inatçı, biraz da romantik biriyim. Hayatın anlamını, aşkın hakikatini ve insanın neden bu kadar sevip bu kadar incindiğini düşünmeden duramam.
Ve ne yaşarsam yaşayayım, içimde hep aynı inancı taşırım: Acı da, aşk da, yalnızlık da insanı eksiltmek için değil, kendini daha derinden tanıması için vardır.